مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک همدان از شرکت یک‌هزار و 200 دانش‌آموز در برنامه‌های اوقات فراغت ناحیه یک همدان خبر داد.

شرکت 1200 دانش‌آموز در برنامه‌های اوقات فراغتبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ بهمن پارسا مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک همدان با بیان اینکه ایام فراغت دانش‌آموزان از ارزش و جایگاه ویژه‌ای برخوردار است که باید برای تمام ساعات آن برنامه داشت، اظهار کرد: برگزاری کلاس‌های تابستانی نقش و اهمیت زیادی در اوقات فراغت دانش‌آموزان دارد.

وی با بیان اینکه در ایام تابستان کلاس‌های موسیقی، خطاطی، چرتکه، نقاشی، قرآن، رباتیک، ورزشی و علمی برگزار شد، افزود: در این دوره از کلاس‌ها بیش از یک‌هزار و 200 دانش‌آموز شرکت داشتند.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک همدان با تاکید بر اینکه در پایان دوره‌ها نمایشگاهی از آثار و دستاوردهای دانش‌آموزان شرکت‌کننده در کلاس‌های تابستانی به نمایش گذاشته شد، گفت: خانواده‌ها با کشف استعداد فرزندان خود می‌توانند تاثیر بسزایی در آینده شغلی آنها داشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه بدون تردید دانش‌آموزان هر جامعه،‌ سرمایه‌های گرانبهایی هستند که اگر مورد بی‌توجهی قرار گیرند برای جامعه مشکلات عدیده‌ای به وجود می‌آید، گفت: در صورت غفلت باید سال‌ها تاوان ضرر و زیان آنها پرداخته شود.

پارسا با اشاره به اینکه پرکردن اوقات فراغت دانش‌آموزان برای برخی از خانواده‌ها در ایام تابستان به صورت یک معضل بدل شده است، خاطرنشان کرد: برخی افراد فکر می‌کنند فراغت برابر با بیکاری است.

وی با بیان اینکه اوقات فراغت از جمله زمان‌های با ارزش زندگی انسان است، یادآور شد: دانش‌آموزان در ایام فراغت می‌توانند به کارهایی که علاقه دارند بپردازند و تجربیات خوبی به دست آورند.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک همدان با تاکید بر اینکه گاهی همین کارهایی که در اوقات فراغت انجام می‌دهند سبب می‌شود که مسیر زندگیشان تغییر کند، تصریح کرد: برگزاری این دوره‌ها می‌تواند از بروز ناهنجاری‌های اجتماعی در جامعه پیشگیری کند.

انتهای پیام/خ

شرکت دانش آموزان همدانی در کلاس های اوقات فراغت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.