دانشگاه شیراز در دهمین جشنواره سراسری رسانه و نشریات دانشجویی کشور موفق شد در جمع ۴ دانشگاه برتر وزارت علوم، تحقیقات و فناوری قرار گیرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ روابط عمومی دانشگاه شیراز اعلام کرد: در جشنواره نشریات دانشجویی تیتر ۱۰ دانشگاه های وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، و آزاد اسلامی حضور داشتند و با بیش از ۳۷ هزار و پانصد اثر در بخش های مختلف با یکدیگر به رقابت پرداختند.

دانشگاه شیراز نیز با بیش از دو هزار و ۸۰۰ اثر (با کسب جایگاه اول در آثار ارسالی در بین دانشگاه های وزارت علوم) در این جشنواره شرکت کرد.

نشریات دانشگاه شیراز در مرحله نخست اعلام نتایج با تعداد " ۲۲ نامزد دریافت جایزه " در جایگاه چهارم در بین تمامی دانشگاه های کشور قرار گرفت و در مرحله دریافت جوایز این رقابت رسانه ای نیز با ۷ رتبه اول، ۱ رتبه دوم، ۳ رتبه سوم، و ۱ رتبه شایسته تقدیر و در مجموع از " ۱۲ رتبه "، پس از دانشگاه های تهران، شهید بهشتی و فردوسی مشهد جایگاه چهارم دانشگاه های وزارت علوم را به خود اختصاص داد.

گفتنی است، دانشگاه شیراز در حال حاضر دارای ۱۸۷ عنوان نشریه مجوزدار و ۱۵۴ عنوان نشریه فعال در زمینه های مختلف می باشد و سالانه در این دانشگاه بیش از ۱۵۰ هزار نسخه نشریه منتشر می شود.
انتهای پیام/ر

دانشگاه شیراز در جمع ۴ دانشگاه برتر وزارت علوم، تحقیقات و فناوری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار