سرپرست فرمانداری کرمان گفت :هدف از تشکیل دستگاه های دولتی خدمت است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ،علی بابایی سرپرست فرمانداری کرمان در دیدار با کارکنان حوزه سیاسی واجتماعی فرمانداری هدف از تشکیل دستگاه های دولتی را خدمت عنوان کرد و افزود : هدف خدمت است و تلاش ما این است که با برنامه ها و رویکردهای جدید بازدهی کارها را بیشتر و در امور تسریع شود .
بابایی با اشاره به جایگاه مهم و حساس فرمانداری کرمان در مدیریت شهرستان ،فرمانداری را به واسطه دارا بودن نقش حاکمیتی، عهده دار نظارت بر نهادها، ادارات و دستگاه های دولتی دانست .
وی با محدود خواندن بضاعت مالی مجموعه های دولتی، تأمین برخی امکانات را توسط آنها مقدور ندانست و رویکرد فرمانداری و مجموعه اداری شهرستان کرمان را استفاده حداکثری از امکانات موجود عنوان کرد .
سرپرست فرمانداری کرمان با اشاره به بحث مناسب سازی فضای شهری ،این موضوع را بسیار مهم خواند و اظهار داشت : فضای شهری برای استفاده معلولین چندان مناسب نیست،بحث مناسب سازی بایستی به صورت جدی تر توسط دستگاه های دولتی پیگیری شود .
بابایی موضوعات اجتماعی را مباحث بسیار مهمی عنوان کرد و با اشاره به برخی عوامل از جمله تهاجمات فرهنگی ، فقر و تنگدستی ،با تأکید بر استفاده از ظرفیت های مردمی در حل مسائل اجتماعی تصریح کرد : برخی از ناهنجاریهای اجتماعی زیر پوست شهر وجود دارد که گاهاً بسیار دردناک هستند و ساماندهی آنها از توان دستگاه های دولتی خارج است ،بطور مثال اگر بنا بود مراسمات مذهبی مانند تاسوعا و عاشورا را بخش دولتی برگزار کند هرگز این شور و شعوری که در ایام محرم و صفر دیده میشود حاصل نمی شد ، در بحث مسائل اجتماعی نیز بایستی از ظرفیت های مردمی و سازمان های مردم نهاد بیشتر استفاده شود .
بابایی تأسیس گرمخانه توسط شهرداری را اقدامی مناسب در راستای کمک به حل مسائل اجتماعی عنوان نمود و خاطر نشان کرد : این گرمخانه ها توانست تعدادی از افرادی که دچار آسیب های اجتماعی فراوانی شده اند را در خود جای دهد
انتهای پیام/ی

فضای شهری برای استفاده معلولین چندان مناسب نیست

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار