معاون فرهنگی کمیته امدادلرستان گفت:درشش ماهه نخست امسال دو هزار و ۶۶۴ مددجوی تحت حمایت لرستانی از کارگاه‌های آموزش قرآن کریم بهره‌مند شدند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ فروتن نیا معاون فرهنگی کمیته امدادلرستان با اشاره به اینکه برگزاری اردو‌های زیارتی و تفریحی، ارائه خدمات آموزش خانواده و ارائه خدمات فرهنگی به دانش آموزان و دانشجویان یکی از اولویت‌های فرهنگی کمیته امداد لرستان است اظهارداشت: تحت حمایت بیش از پیش با سبک زندگی اسلامی آشنا شوند.

وی با اشاره به اینکه آموزش حفظ، قرائت و تفسیر قرآن در بین خانوار‌های تحت حمایت در اولویت مباحث آموزشی کمیته امداد قرار دارد، تصریح کرد: برگزاری چنین برنامه‌هایی موجب می‌شود تا همواره کانون گرم خانواده‌ها با معنویت بسیار همراه باشد و مشکلات و آسیب‌های کمتری آن‌ها را تهدید کند.

فروتن نیا با بیان اینکه تقویت ایمان و اعتقاد و تعمیق معرفت قرآن کریم در بین خانوار‌های تحت حمایت از جمله مهم‌ترین فعالیت‌های فرهنگی کمیته امداد است، خاطر نشان کرد: یکی از اهداف حائز اهمیت کمیته امداد ارتقاء سطح فکری و فرهنگی مددجویان تحت حمایت است که با برگزاری کارگاه‌های متعدد آموزشی درصدد هستیم مددجویان را به سمت توانمندسازی و خوداتکایی سوق دهیم.

وی با اشاره به اینکه درشش ماهه نخست امسال دو هزار و ۶۶۴ مددجوی تحت حمایت لرستانی از کارگاه‌های آموزش قرآن کریم بهره‌مند شدند، عنوان کرد: دوره‌های آموزشی این نهاد در رشته‌های حفظ، روخوانی، روانخوانی، تفسیر و قرائت برگزار شده است.

فروتن نیا با بیان اینکه اردو‌های زیارتی با هدف تقویت و ارتقاء روز افزون سطح معنوی، تحکیم بنیان خانواده، غنی سازی اوقات فراغت، ایجاد نشاط معنوی و تقویت روحیه خودباوری برگزار می‌شود، یادآورشد: با همیاری و همکاری نیکوکاران ۲۱۶ مددجوی تحت حمایت در قالب طرح شوق زیارت به مشهد مقدس اعزام شدند.

انتهای پیام/م

۱۰ هزارمددجوی لرستانی ازکارگاه‌های آموزش خانواده کمیته امدادبهره‌مندمی شوند

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار