رئیس جمهور آمریکا در یک پیام توئیتری تلاش رکس تیلرسون را برای مذاکره با کره شمالی اتلاف وقت خواند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک؛ دونالد ترامپ  – رئیس جمهور آمریکا – در یک رشته پیام توئیتری تلاش رکس تیلرسون – وزیر امور خارجه آمریکا – را برای مذاکره با کره شمالی اتلاف وقت خواند.

ترامپ در  پیام های توئیتری خود ضمن اشاره به اظهارات تیلرسون درباره اینکه واشنگتن چند کانال ارتباطی با دولت پیونگ یانگ دارد، بار دیگر رهبر کره شمالی را «مرد موشکی کوچولو» توصیف کرد و نوشت: «من به رکس تیلرسون – وزیر امور خارجه فوق العاده ام- گفتم که وقتت را برای مذاکره با مرد موشکی کوچولو هدر نده. آنچه باید انجام شود را انجام خواهیم داد.»

ترامپ: تیلرسون وقت خودش را برای مذاکره با مرد موشکی هدر می دهد

وزیر خارجه آمریکا روز گذشته گفت کشورش چند کانال ارتباطی مستقیم با کره شمالی دارد و تحقیقات درباره تمایل کره شمالی برای مذاکرات را آغاز کرده است.

دونالد ترامپ چندی پیش فرمان اجرایی جدیدی را به امضا رساند که تحریم‌ها علیه پیونگ یانگ را افزایش می‌دهد. او همچنین در سخنرانی خود در نشست سالانه مجمع عمومی سازمان ملل متحد هشدار داد در صورت مشاهده هرگونه تهدید از جانب کره شمالی، این کشور را نابود خواهد کرد که واکنش های شدید پیونگ یانگ را به دنبال داشت.

انتهای پیام/

 

واکنش توئیتری ترامپ به اظهارات تیلرسون درباره کره شمالی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار