ایزدی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد:

بی رغبتی ساکنان بافت‌های فرسوده نسبت به دریافت تسهیلات نوسازی

معاون معماری وزیر راه و شهرسازی گفت: متقاضیان به دلیل سپرده گذاری در محل صندوق پس انداز یکم از تسهیلات نوسازی بافت فرسوده استقبال نکردند.

بی میلی ساکنان بافت‌های فرسوده به تسهیلات نوسازی /راهکار‌های جدید برای استقبال متقضیانسعید ایزدی معاون شهرسازی و معماری وزیر راه وشهرسازی در گفتگو با خبرنگار مسکن گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه استقبال چندانی از تسهیلات نوسازی بافت‌های فرسوده تا به امروز نشده است، گفت: به دلیل سپرده گذاری در صندوق پس انداز یکم و مسئله دار بودن سود تسهیلات نوسازی میزان استقبال مردم از آن کم بود.

وی در ادامه افزود: امیدواریم با حمایت‌های سازمان مدیریت برای پرداخت یارانه سود تسهیلات و کاهش میزان زمان سپرده گذاری در محل صندوق پس انداز یکم انگیزه متقاضیان را برای دریافت تسهیلات افزایش دهیم.

ایزدی با اشاره به همکاری بیش از ۲۰ دستگاه در امر نوسازی بافت‌های فرسوده گفت: تمامی قوای، مجریه، مقننه و قضائیه در امر نوسازی نقش کلیدی دارند و در اکنون با همکاری قوه قضائیه کارگروهی را برای پیشگیری و پیش نگری از گسترش این نواحی راه اندازی و اقدامات گسترده‌ای در این حوزه انجام شد.

معاون وزیر راه و شهرسازی اظهار کرد: همکاری با شهرداری در این بخش افزایش داشته و با تشکیل ستاد باز آفرینی برنامه‌های مشترکی در این حوزه ارائه شده است.

انتهای پیام/

همکاری بیش از 20 دستگاه در نوسازی بافت های فرسوده

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۰:۰۴ ۱۶ مهر ۱۳۹۶
یکی از راههای استقبال مردم از نوسازی حذف کامل کلیه هزینه های صدور پروانه ساخت هاست
آخرین اخبار