فرماندار رودبار جنوب بر رعایت قوانین و مقررات شهری و شهرسازی توسط اعضای شورای شهر تاکیدو از قومیت گرایی نهی کرد.

عدم توجه به قومیت گرایی و تعصبات سیاسیبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،فرماندار رودبارجنوب در جلسه با اعضای شورای اسلامی شهرهای رودبار و زهکلوت بر رعایت قوانین و مقررات شهری و شهرسازی تاکید کرد.

عطاناوکی در این که جلسه ، قوانین مالی و برنامه ریزی را یادآور شد و افزود: شوراها با توجه به اینکه نقش ناظر را دارند، نسبت به مسائل مالی و جلوگیری از هدر رفت منابع شهرداری ها،باید توجه ویژه ای داشته باشند.

وی از نمایندگان مردم در شوراهای اسلامی شهرهای رودبار و زهکلوت،عدم توجه به قومیت گرایی و تعصبات سیاسی را خواستار شد و گفت:مادامی که ضابطه گرایی بر رابطه گرایی ترجیح یابد ، موفقیت در اجرای کارها حاصل خواهد شد .

فرماندار رودبار جنوب استفاده از افراد متخصص و کاردان را مهم عنوان کرد و گفت:جهت اجرای هر چه بهتر پروژه های عمرانی، نهایت دقت را داشته باشید و در این خصوص از کارشناسان خبره و توانمند به عنوان مشاور بهره ببرید

نماینده دولت در شهرستان رودبارجنوب ،همراهی و مسادعت شهرداران نیز مهم ذکر کرد و گفت:جهت رسیدن به اهداف و مصوبات شکل گرفته در شورای شهر،باید شهرداران را حمایت کرد و از تعصبات غیر ضرور که اجرای پروژه ها را به تاخیر می اندازد خودداری نمایید.

انتهای پیام /ح

قومیت گرایی درمدیریت شهری جایی ندارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار