در دیدار سرلشکر باقری و ژنرال گراسیموف؛

دیپلماسی نوین دفاعی ایران و روسیه تبیین می شود

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: زمینه‌های زیادی برای توسعه همکاری‌ها میان نیروهای مسلح ایران و روسیه وجود دارد.

رئیس ستاد ارتش روسیه با سرلشکر باقری دیدار کردبه گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح امروز در دیدار با ژنرال «والری کراسیموف» رئیس ستاد ارتش روسیه، اظهار کرد: همکاری نیروهای مسلح دو کشور به خصوص در دو سال اخیر رشد خوبی داشته و زمینه های زیادی برای توسعه همکاری ها وجود دارد.

وی افزود: از برگزاری رقابت‌های نظامیان جهان در روسیه و دعوت از جمهوری اسلامی ایران از شما تشکر می‌کنم و این مسابقات موجب توسعه همکاری بین دو کشور خواهد شد.

سرلشکر باقری ادامه داد: شما از من برای شرکت در افتتاحیه مسابقات روسیه دعوت کردید که من به دلیل مشغله کاری امکان شرکت در آن برنامه را نداشتم و ان شاالله به زودی فرصت مناسب مذاکراتی را در مسکو داشته باشیم.

در ادامه رئیس ستاد ارتش روسیه ضمن ابراز خرسندی از حضور در ایران گفت: از دیدن حضرتعالی خوشحال هستم و از سطح همکاری دفاعی و نظامی بین دو کشور راضی هستم.

رئیس ستاد مشترک نیروهای مسلح فدراسیون روسیه که وارد تهران شده است به دیدار سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ایران آمد و مذاکرات مهمی را پشت درهای بسته با یکدیگر دارند.

در این دیدار دیپلماسی نوین دفاعی ایران و روسیه تبیین می شود و درباره نحوه مقابله با تروریسم با یکدیگر مذاکره می کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار