نایب رئیس مجلس عراق، صدور ویزای انفرادی را موجب تسهیل در تردد زائران عنوان کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، جواد ساعدی، نایب رئیس مجلس عراق در جلسه ستاد اربعین که با حضور مسئولان خوزستان و طرف های عراقی در پایانه مرزی چذابه برگزار شد، گفت: در ایام اربعین حسینی تردد زائران هر ساله نسبت به گذشته بیش تر شده و این میزان تردد نیاز به هماهنگی، پشتیبانی و انجام فعالیت های مختلفی بین 2 کشور دارد که تاکنون در این زمینه اقدامات خوبی صورت گرفته است.

وی اظهار داشت: تاکنون تردد روان و خوبی را در مرزهای 2 کشور شاهد بوده و جا دارد از سفیر، کنسولگری ایران، استاندار خوزستان و سایر مسئولان ایرانی که همکاری خوبی با کشور عراق داشته اند، تشکر کنیم.

ساعدی تصریح کرد: در کشور عراق به تمامی کشورهای اسلامی با یک دید نگاه شده و تفاوتی بین آن ها قائل نمی شویم.

نائب رئیس مجلس عراق افزود: ایجاد گیت بازرسی زائران قبل از مرز و انجام کنترل های لازم مانع از بی نظمی در عبور از مرز شده است که جای تقدیر دارد.

وی اذعان داشت: این برنامه ریزی ها و اقدامات باعث شده تا در پایانه های مرزی ایران و عراق مشکلات گذشته را شاهد نباشیم.

جواد ساعدی بیان کرد: امسال هماهنگی و همکاری های لازم از سوی فرمانداری، اداره گذرنامه، هنگ مرزی و سایر مسئولان بهتر بوده و باعث شده تا به راحتی از زائران پذیرایی کنیم.

این مسئول اظهار داشت: برای پذیرایی و خدمات رسانی هرچه بهتر به زائران اربعین حسینی به تمامی مسئولان ذیربط در کشور عراق اعلام آماده باش شده و تاکنون در این زمینه همکاری و هماهنگی خوبی صورت گرفته است.

انتهای پیام/گ

صدور ویزای انفرادی عامل تسهیل در تردد زائران اربعین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار