انتصاب روسای جدید دو دانشکده دانشگاه تبریز

با حکم محمدرضا پورمحمدی، رئیس دانشگاه تبریز روسای جدید دانشکده‌های ادبیات فارسی و زبان‌های خارجی و علوم طبیعی منصوب شدند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛رئیس دانشگاه تبریز طی احکام جداگانه ای مهدی افخمی نیا، دانشیار گروه آموزشی زبان و ادبیات فرانسه و غلامرضا دهقان، استاد گروه علوم زیست جانوری را به ترتیب به ریاست دانشکده های ادبیات فارسی و زبان های خارجی و علوم طبیعی منصوب نمود.

در بخشی از احکام نامبردگان آمده است: نظر به سوابق و تجارب ارزنده جناب عالی و با استناد به مفاد ماده 6 آیین نامه جامع مدیریت دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی، به موجب این حکم، با حفظ سمت آموزشی، به این پست منصوب می شوید، امید است با اتکال به خداوند متعال و جلب مشارکت همکاران و صاحب نظران در حسن انجام این مسئولیت خطیر موفق و موید باشید.

افخمی نیا، دانشیار گروه آموزشی زبان و ادبیات فرانسه دارای 37 مقاله در مجلات علمی پژوهشی و کنفرانس های داخلی و خارجی است و مدیر کل خدمات دانشجویی دانشگاه، مدیر امور فرهنگی دانشگاه و معاون آموزشی و پژوهشی دانشکده ادبیات فارسی و زبان های خارجی از جمله سوابق اجرایی وی است.

از سوابق علمی و اجرایی غلامرضا دهقان، استاد گروه علوم زیست جانوری دانشکده علوم طبیعی دانشگاه تبریز نیز می توان به معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی این دانشکده، انتخاب چندین دوره به عنوان پژوهشگر برتر و برگزیده سالهای قبل این دانشکده، اجرای نزدیک10 طرح تحقیقاتی و چاپ بیش از 110 مقاله در مجلات ISI و علمی پژوهشی و ... اشاره کرد.

رئیس دانشگاه طی نامه های جداگانه ای از خدمات محمد مهدی پور، رئیس سابق دانشکده ادبیات فارسی و زبان های خارجی و اصغر اصغری مقدم، رئیس قبلی دانشکده علوم طبیعی قدردانی نمود.

 

انتهای پیام/ش

روسای جدید دو دانشکده دانشگاه تبریز منصوب شدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.