به مناسبت هفته بسیج:

برگزاری بیش از ۹۰ برنامه شاخص فرهنگی در بافق

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بافق گفت: به مناسبت هفته بسیج بیش از ۹۰ برنامه شاخص فرهنگی در شهرستان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ رضا صادقی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بافق در جمع خبرنگاران با اشاره به تعامل اقشار بسیجیان با ادارات و ارگانهای شهرستان اظهار داشت:با توجه به شعار اعتلای بسیج خدمت رسانی در دستور کار است.

وی همچنین خدمت رسانی به محرومین در سطح روستاها و شهر را از مهمترین برنامه های هفته بسیج عنوان کرد و افزود: برگزاری نشست روشنگری، ارائه مشاوره خانواده از طرف بسیج خواهران، ویزیت رایگان متخصصین پزشکی در زمینه های دندانپزشکی و سایر موارد از دیگر برنامه ها این هفته است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بافق با اشاره به برگزاری مراسم صبحگاه مشترک در سطح مدارس تصریح کرد: دیدار با امام جمعه،انجام مسابقات مختلف ورزشی، همایش دوچرخه سواری با همکاری بسیج دانش آموزی از دیگر برنامه هایی است که می توان به آن اشاره کرد.

صادقی همچنین از افتتاح و رونمایی سردیس سرداران شهید بافق خبر داد و خاطر نشان کرد: در این هفته فعالیت هایی اعم از افتتاح نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در سطح شهرستان، برگزاری مسابقات کتابخوانی در رابطه با اشاعه فرهنگ و آرمان شهدا، دیدار با علما و بزرگان نیز انجام می شود.

انتهلی پیام/ص

برنامه های هفته بسیج در بافق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.