نماینده رژیم صهیونیستی در سازمان ملل فاش کرد با نمایندگان 12 کشور عربی در این سازمان، روابطی گرم دارد و در پشت پرده با آن‌ها هماهنگی می‌کند.

دانون: با نمایندگان ۱۲ کشور عربی در سازمان ملل روابط محرمانه دارمبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی روزنامه یدیعوت آحارونوت، دنی دانون، نماینده رژیم صهیونیستی در سازمان ملل، در مصاحبه با یدیعوت آحارونوت افشا کرد که با سفرای دوازده کشور عربی -که این رژیم با آن‌ها روابط دیپلماتیک ندارد- ارتباط‌های محرمانه دارد.

بر اساس این گزارش، دانون تفاوت گذشته و حال را توضیح داد و گفت اکثر سفرایی که در گذشته به شدت تلاش می‌کردند از هرگونه ارتباطی با رژیم صهیونیستی اجتناب کنند، اکنون با همتایان صهیونیست خود دست می‌دهند و با آن‌ها روابط گرمی دارند.

او افزود در موضوعات مشترک با برخی سفرای کشورهای عربی در پشت‌پرده هماهنگی‌های لازم را انجام می‌دهد.

نماینده رژیم صهیونیستی در سازمان ملل گفت: «می‌توانم بگویم با آن‌ها (کشورهای عربی) رابطه‌ای دوجانبه داریم. تقریبا با دوازده کشور عربی ارتباط داریم، از جمله کشور‌های عربی که ضرورت ارتباط با اسرائیل را درک کرده‌اند.»

دانون افزود: «زمانی از همه بحث‌ها و رویداد‌هایی که سفرای این کشور‌ها برگزار می‌کردند، منع می‌شدیم، اما امروز بطور هفتگی همکاری داریم. چالش من با این همکاری‌ها مخفیانه بودن آن‌ها است و دوست دارم این روابط علنی شوند.»

او مدعی شد: «اسرائیل چالش منطقه نیست بلکه راه حلی برای مشکلات منطقه است. به همین علت این همکاری را تقویت می‌کنیم.»

نماینده رژیم صهیونیستی در سازمان ملل خاطرنشان کرد: «همچنان شاهد تصویب قطعنامه‌هایی علیه اسرائیل هستیم، اما همچنین تغییر لحن برخی کشور‌هایی را که به شکل خودکار به قعطنامه‌ها علیه ما ملحق نمی‌شوند، نظاره‌ می‌کنیم. نیکی هیلی، نماینده آمریکا در سازمان ملل، باید به این تغییر فضا توجه کند.»

روز چهارشنبه بیست و نهم نوامبر، هیئت رژیم صهیونیستی در سازمان ملل، طرح این سازمان برای تقسیم فلسطین در سال ۱۹۴۷ را که به تشکیل رژیم جعلی اسرائیل منجر شد، جشن می‌گیرد. این جشن صهیونیست‌ها پیش از «روز بین‌المللی همبستگی با مردم فلسطین» که هر سال در بیست و نهم نوامبر در سازمان ملل برگزار می‌شود و معمولا فلسطینی‌ها از آن برای به تصویب رساندن قطعنامه‌های ضدصهیونیستی استفاده می‌کنند، برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

سخنان تامل‌برانگیز مقام صهیونیست درباره روابط با برخی کشورهای عربی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۲۳:۳۰ ۰۷ آذر ۱۳۹۶
واقعا جای تاسفه
آخرین اخبار