سرپرست معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش لرستان گفت: تسهیلات ۵۰۰ میلیون ریالی مسکن و تسهیلات مرابحه ۱۵۰ میلیون ریالی به فرهنگیان اعطا می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛   "خیراله خیرایی" گفت: این تسهیلات در راستای انعقاد تفاهم‌نامه‌ی همکاری فی‌مابین وزارت آموزش و پرورش با بانک ملی پرداخت می‌شود و بر اساس آن در شهر‌های زیر ۲۰۰ هزار نفر تا سقف ۴۰۰ میلیون ریال و در شهر‌های بالای ۲۰۰ هزار نفر و مراکز استان‌ها تا سقف ۵۰۰ میلیون ریال پرداخت خواهد شد.

وی ادامه داد: اعطای وام احداث یا خرید مسکن، با سود ۱۲ درصد و بازپرداخت ۱۰ ساله خواهد بود و در صورت دریافت وام احداث مسکن، بازپرداخت اقساط از ۱۰ سال به ۱۲ سال افزایش می‌یابد.

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان لرستان، گفت: اعتباری بالغ‌بر ۳۰۰ میلیارد ریال بین مناطق و شهرستان‌های استان توزیع خواهد شد و فرهنگیان از هفته آینده می‌توانند برای دریافت این تسهیلات مراجعه کنند.

وی افزود: تسهیلات مسکن با اولویت بانوان فرهنگی سرپرست خانوار، فرهنگیان فاقد مسکن بالای ۲۰ سال سابقه، فرهنگیان فاقد مسکن بین ۱۰ تا ۲۰ سال سابقه و فرهنگیان فاقد مسکن زیر ۱۰ سال سابقه توزیع خواهد شد.

خیرایی در ادامه گفت: تسهیلات مرابحه فرهنگیان هم از ۵۰ میلیون ریال شروع و سقف آن تا ۱۵۰ میلیون ریال خواهد بود.

انتهای پیام/د

پرداخت تسهیلات ۵۰۰ میلیون ریالی مسکن به فرهنگیان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
شريف زاده
۱۹:۲۱ ۰۵ اسفند ۱۳۹۶
درخبر بالا اومده تسهیلات به فرهنگیان استان لرستان زیر ۱۰سال سابقه هم ارائه میشه؟!! درصورتی که بنده فرهنگی ام از خوزستان با ۵ سال سابقه و متاهل که گفتن این تسهیلات به فرهنگیان با ۵سال سابقه تعلق نمی گیرد. اگه تسهیلات برای همه فرهنگیان کشور تدارک دیده شده پس چرا اینطور باید باشد؟ با تشکر
آخرین اخبار