برگزاری گردهمایی بزرگ استادان حوزه و دانشگاه در بردسیر

در راستای تبادل نظر و همفکری و با مشارکت دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر، مرکز آموزش عالی کشاورزی، حوزه‌های علمیه، دانشگاه پیام نور و دانشگاه جامع علمی کاربردی گردهمایی بزرگ استادان حوزه و دانشگاه شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر در گردهمایی بزرگ استادان حوزه و دانشگاه شهرستان: دشمنان، درصدد ایجاد تفرقه بین حوزه و دانشگاه هستند.


حجت الاسلام میثم تارم رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر در گردهمایی بزرگ استادان حوزه و دانشگاه شهرستان از وحدت به عنوان عامل موفقیت جامعه یاد کرد و گفت: دشمنان، درصدد ایجاد تفرقه بین حوزه و دانشگاه هستند.


وی به تاکید حضرت امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب مبنی بر اهمیت وحدت حوزه و دانشگاه اشاره کرد و افزود: حضرت امام(ره) نسبت به همبستگی بین روحانیون و دانشگاهیان و لزوم توجه به توطئه‌های دشمنان هشدار داده‌اند.


حجت الاسلام تارم ؛امام جمعه بردسیر، این گردهمایی را در همبستگی بیشتر بین حوزه و دانشگاه مهم دانست و گفت: اگر حوزه و دانشگاه با هم متحد باشند، جامعه‌ یکپارچه‌ای خواهیم.


وی، وحدت حوزه و دانشگاه را در حفظ نظام اسلامی مهم دانست و از حضور دانشگاهیان و حوزویان بردسیر در این نشست قدردانی کرد.


حجت الاسلام حمید انصاریان ؛مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های آزاد اسلامی با اعلام اینکه در هر مقطعی که حوزه و دانشگاه از هم جدا شدند، آسیب زیادی به جامعه وارد شد گفت: وحدت حوزه و دانشگاه، سرنوشت ساز است.


مجید نجف پور؛ فرماندار بردسیر در گردهمایی بزرگ استادان حوزه و دانشگاه شهرستان به اهمیت این موضوع اشاره کرد و افزود: استادان حوزه و دانشگاه در مورد حل آسیب‌های اجتماعی مشارکت کنند.


گفتنی است:همچنین از استادان و دانشجویان برتر حوزه و دانشگاه تجلیل شد.
انتهای پیام/ی

وحدت حوزه و دانشگاه در بردسیر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار