رئیس دانشگاه فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مسدود شدن حساب دانشجویان دانشگاه فرهنگیان ورودی های 91 و 92 که فارغ التحصیل شده اند ربطی به این دانشگاه ندارد و آموزش و پرورش باید پاسخگو باشد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛  شماری از معلمان آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد که ورودی های سال 91 و 92 دانشگاه فرهنگیان استان محسوب می شوند و هم اینک نیز فارغ التحصیل شده اند و حالا در آموزش و پرورش مشغول به کار هستند به خاطر تسویه حساب نکردن با دانشگاه فرهنگیان حساب آنها مسدود شده است .

براساس این گزارش گفته می شود مسئولان اداره کل آموزش و پرورش با ارسال نامه ای به ادارات شهرستان از انها خواسته اند تا نامه ای به بانک ها نوشته و حساب های این معلمان را مسدود کنند.

برخی از این فرهنگیان عنوان کردند مسدود کردن حساب فرهنگیان بدون حکم قضایی خلاف قانون است.

رئیس دانشگاه فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد در پاسخ به این اظهارات فرهنگیان گفت: این موضوع هیچ ربطی به دانشگاه فرهنگیان ندارد و اداره کل اموزش و پرورش استان باید در این زمینه پاسخگو باشند.

نوروز هاشمی افزود: براساس تفاهم نامه ای که وزارت آموزش و پرورش و دانشگاه فرهنگیان کشور منعقد کرده اند دانشجویان دانشگاه فرهنگیان باید 45 درصد حقوق خود را بابت برخی هزینه ها به آموزش و پرورش یا خزانه بپردازند.

وی بیان کرد: آموزش و پرورش تمام حقوق این دانشجو معلمان را به حساب آنها واریز می کند و براساس تعهدی که این دانشجویان به آموزش و پرورش و دانشگاه فرهنگیان داده اند باید درصد تعیین شده را به حساب خزانه واریز کنند و در این زمینه آموزش و پرورش متولی است و دانشگاه فرهنگیان هیچ دخل و تصرفی ندارد.

هاشمی ابراز داشت: افرادی که در سالهای 91- 92 فارغ التحصیل شده اند قطعا طی دوسال اخیر از آموزش و پرورش حقوق دریافت کرده اند و اینکه تسویه حساب کرده اند یا نه ربطی به دانشگاه فرهنگیان ندارد.

انتهای پیام/غ

مسدود شدن حساب برخی فرهنگیان استان ربطی به دانشگاه فرهنگیان ندارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.