نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: کسانی که با آقای پرورش خاطراتی دارند در اختیار بیت ایشان قرار دهند و این خاطرات در کتابی منتشر شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان حجت الاسلام احمد سالک کاشانی در مراسم چهارمین سالگرد استاد سید علی اکبر پرورش گفت:: آقای پرورش صادقانه و خالصانه عاشق حضرت مهدی بود.

وی با بیان اینکه خاطرات جنبه آموزشی دارد افزود: این روحیات معنوی و علمی برای نسل امروز بیان می‌شود و این مطالب باید برای نسل امروز بیان شوو و همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری است.

 نماینده مردم اصفهان در مجلس با بیان اینکه پیشنهاد داد خاطرات با آقای پرورش به بیت ایشان تحویل داده شود تا کتاب شود و در اختیار آیندگان قرار گیرد،گفت: من در انتخابات رای نیاوردم ودر مسیر تهران با ایشان بسیار صحبت کردم و ایشان صحبت‌های بسیار مهمی با من داشت و منزل ما نیز در نزدیکی منزل ایشان بود.

وی افزود: شبی که مادر اقای پرورش خواستند فوت کنند اقای پرورش سمت راست صورتشان به کف پای مادرشان چسباندند و با این حالت مناجات می‌کردند و با مادرشان عذر خواهی کردند و حرمت مادرشان داشتند و در واقع ایشان به خانواده خود بسیار احترام می‌گذاشتند و حالت بسیار خاصی داشتند و ایشان به من گفتند حالت خاصی به من دست داد و باغ‌ها و قصر‌هایی را دیدم.

سالک گفت: احترام به مادر و خانواده در صدر مسائل بود و ایشان برای فرزندان خانواده وقت بسیاری گذاشت.

انتهای پیام/ف

انتشار کتاب خاطرات با آقای پرورش 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.