محمودزاده گفت:اشتغال در مهاباد وضعیت نامطلوبی دارد و حداقل متوسط بیکاری در این شهرستان 30 درصد است.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی در مراسم کلنگ زنی بیمارستان 96 تختخوابی این شهرستان که با حضور وزیر تعاون ، کارو رفاه اجتماعی برگزار شد ، بیان کرد: اشتغال در شهرستان مهاباد در وضعیت بسیار نامطلوب قرار دارد که بنابر آمار موجود حداقل متوسط بیکاری در مهاباد 30 درصد عنوان شده است.

محمودزاده یادآور شد: بسته بودن بازاچه ‌های مرزی در آذربایجان‌غربی از دیگر معضلاتی است که بر بیکاری جوانان این استان افزوده این در حالی است که این بازارچه‌ها نقش موثری را در اشتغال ایفا می‌کنند.

وی همچنین گفت: با وجود دستور اکید دولت و مجلس در خصوص بازگشایی بازارچه‌های مرزی تمرچین و سردشت، متاسفانه تاکنون اقدام موثری صورت نگرفته است.

 نماینده مهاباد در مجلس شورای اسلامی در خصوص انتظارات مردم این منطقه از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: توسعه فنی و حرفه‌ای مهاباد، افزایش سهمیه بیمه شدگان کارگری، واگذاری ورزشگاه متروکه کارگران به اداره ورزش و جوانان و همچنین آزادسازی درآمدهای بلوکه شده شهرداری توسط تامین اجتماعی مهاباد از جمله درخواست‌های مردم و مسئولان این شهرستان از علی ربیعی است.

انتهای پیام/ع

 بازگشایی بازارچه‌های مرزی تمرچین و سردشت 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۲ ۰۷ دی ۱۳۹۶
در رشت برخلاف آمارهای اعلام شده بیش از پنجاه درصد جوانان تحصیلکرده دانشگاهی بیکارند