گاز رسانی به بخش گلزار با اعتباری بالغ بر ۱۳۰میلیارد ریال

بخشدار سابق گلزار مهمترین اقدام دولت در بخش گلزار را گاز رسانی به این شهر با اعتباری بالغ بر ۱۳۰میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: گاز رسانی به روستاهای بخش نیز مصوب و در دست اقدام است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، مراسم تکریم بخشداران سابق و جدید گلزار برگزار و دراین مراسم از خدمات حسین موسی پور، بخشدار سابق  تجلیل و  ترکزاده به عنوان بخشدار جدید بخش گلزار معرفی شد.

 نجف پور، فرماندار بردسیر با تشکر از تلاش ها و زحمات موسی پور، تغییر در سیستم مدیریتی را امری طبیعی دانست و گفت: بخش گلزار یک منطقه محروم است و بخشداران اسبق گلزار  زحمات زیادی به منظور رفع محرومیت زدایی آن کشیدند که جای قدردانی دارد.

وی از بخشدار جدید خوا​ست: ایجاد اشتغال پایدار و بهبود وضعیت اقتصادی منطقه را در دستور کار خود قراردهد.

رییس شورای اداری شهرستان بردسیر بر لزوم اتصال دو بخش گلزار و لاله زار تاکید کرد و از بخشداران این دو بخش خواست: هرچه سریع تر نسبت به آسفالت این محورهای مواصلاتی و گردشگری اقدام کنند.

 نجف پور تکمیل جاده گلزار به راین را ازدیگر پروژه های مشترک بین بخشداری گلزار و راین دانست و اظهار امیدواری کرد: با تعامل و تدبیر بلوردی اعتبارات لازم برای این پروژه اختصاص یابد.

موسی پور، بخشدار سابق گلزار نیز ضمن آرزوی توفیق برای بخشدارجدید گفت: در دولت تدبیر و امید و درطی سه سال گذشته بیش از ۱۰۰هزارمتر مربع از معابر روستاهای گلزار زیرسازی و آسفالت شده است.

وی اجرای قسمت اول طرح هادی روستای راسک، ساماندهی گلزارشهدا، مصوب کردن تهیه چهار طرح هادی روستاهای باب شمیل، باب بیدوئیه، زارچوئیه و ... و پیگیری به منظور افزایش تعداد دهیاری های بخش را از اهم اقدامات دولت در بخش گلزار دانست .

بخشدار سابق گلزار مهمترین اقدام دولت در بخش گلزار را گازرسانی به این شهر با اعتباری بالغ بر ۱۳۰میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: گازرسانی به روستاهای بخش نیز مصوب و در دست اقدام است.

 موسی پور تعویض شبکه آب شرب روستایی را به میزان ۴ هزار و ۵۰۰ متر و ۶ هزار متر  دردست اقدام، لوله گذاری و توسعه شبکه آب آشامیدنی به میزان ۱۱۰۰ متر، حفر دو حلقه چاه آب شرب روستایی و یک حلقه شهری، تعویض شبکه آب شهری به میزان ۱۴۰۰۰متر، توسعه شبکه آب شهری به میزان ۴۰۰۰ متر، راه اندازی اینترنت پرسرعت درروستاها و شهرگلزار، راه اندازی آنتن تلفن همراه اول در دهستان شیرینک، راه اندازی سامانه دیجیتال روستای شیرینک، اشتغال پایدار بیش از ۲۵۰ نفر در شرکت های سیمرغ، تونل، معدن و شهرک صنعتی و برگزاری یادواره شهدا را از دیگر اقدامات دولت تدبیر امید در بخش گلزار عنوان کرد.

 ترکزاده بخشدار جدید گلزار نیزضمن تشکر از اعتماد فرماندار و مسیولان محلی بخش گلزار از ارائه و تشریح برنامه های خود در کارگروه های تخصصی بخش در هفته های آتی خبرداد و از تمام مسئولان شهرستان و استان خواست: به منظور محرومیت زدایی این بخش، تعامل و همکاری لازم را با وی داشته باشند.

انتهای پیام/ب

مراسم تکریم بخشداران سابق و جدید گلزار بردسیر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار