مسؤول امور فرهنگی وزارت نیرو از شرایط سخت این وزارتخانه در سال آینده خبر داد.

وزارت نیرو در سال آینده شرایط سختی خواهد داشت به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ حجت‌الاسلام علی یزدان‌پرست مسؤول امور فرهنگی وزارت نیرو، بعد از ظهر امروز در جلسه انسجام‌بخشی مدیران صنعت آب و برق استان اصفهان، اظهار کرد: امیرالمؤمنین(ع) می‌فرماید علت عقب‌گرد و افول دولت‌ها و سازمان‌ها چهار چیز است که ضایع کردن اصول، پرداختن به امور حاشیه‌ای و فرعی، از صحنه بیرون راندن شخصیت‌های برجسته و گماردن افرادی که توانایی ندارند، همان چهار مورد است.

وی با بیان این‌که شرایط این وزارتخانه در سال آینده، شرایط سختی است، تصریح کرد: اگر سال آینده کارخانه‌های بیشتری نیز فعال شوند، وزارت نیرو برای تأمین برق این کارخانه‌ها نیز به مشکل بر خواهد خورد.

یزدان پرست با بیان این‌که اگر هر کسی در جایگاه خودش قرار می‌گرفت با بسیاری از این معضلات روبرو نبودیم، افزود: ما باید نیروهای شایسته‌ای را تربیت کنیم که در آینده بتوانند سازمان را به خوبی اداره کنند، وزارت نیرو و کارکنان آن و به خصوص بخش فرهنگی از همه نهادها و سازمان‌ها یک سر و گردن بالاتر است و چند سالی است که وزارت نیرو در بخش اقامه نماز، شایسته تقدیر است.

مسؤول امور فرهنگی وزارت نیرو با بیان این‌که بخش فرهنگی وزارت نیرو در بعضی استان‌ها به اداره ارشاد و یا سازمان تبلیغات آن استان، تنه می‌زند، عنوان کرد: از زمان بیژن زنگنه در وزارت نیرو حضور داشتم و پایه و اساس وزارت نیرو، اساس خوبی است.

وی با بیان این‌که بخش‌نامه چرخشی ائمه جماعت شرکت‌های آب و برق ابلاغ شده است، تصریح کرد: پانزدهمین دوره مسابقات قرآنی کارکنان و همسران آنان برگزار شده است و البته از آموزش آن‌ها نیز غافل نشدیم و آموزش‌های بدوی و پیشرفته به کارکنان و خانواده‌های آن‌ها پیگیری شده است.

یزدان‌پرست با بیان این‌که حدود هشت هزار نفر از فرزندان کارکنان وزارت نیرو در مسابقات قرآنی شرکت کردند، خاطرنشان کرد: با توجه به هجمه‌های شدید فضای مجازی، تلاش کردیم تا فرزندان کارکنان وزارت نیرو را تحت عناوینی چون سفر مشهد و مسابقات قرآنی، از هجمه‌های فضای مجازی دور کنیم.

وی با بیان این‌که باید نسبت به حفاظت از سدها و پست‌های برق اهتمام داشته باشیم، تأکید کرد: افرادی باید در این اماکن به کارگیری شوند که دقت ویژه در حفاظت از آن داشته باشند، به مدیران شرکت‌ها توصیه می‌کنم که در نمازهای جماعت شرکت داشته و ساعت جلسات آن‌ها با ساعت نماز تلاقی پیدا نکند چرا که مردم به دین و روش حاکمان خود هستند.

وی با بیان این‌که مدیران شرکت‌های برق و آب باید در خصوص عملکرد خود در بخش فرهنگی پاسخگو باشند، ادامه داد: آموزش‌ها به کارکنان و خانواده آن‌ها، در وهله اول به صورت مجازی و در آموزش‌های پیشرفته‌تر از علما نیز استفاده می‌شود.

یزدان‌پرست در پایان گفت: 10 برنامه فرهنگی نماز، قرآن، امر به معروف و نهی از منکر، سیره اهل بیت، تکریم ارباب رجوع، سبک زندگی، مدیریت مصرف، سبک زندگی و عفاف و حجاب در وزارت نیرو پیگیری می‌شود و در ارزیابی‌ها به همه این 10 مورد توجه می‌شود و با جمع‌بندی اطلاعات کسب شده، استان‌های برتر اعلام می‌شوند.

انتهای پیام/ع

 از سدها و پست‌های برق  حفاظت شود

برچسب ها: وزارت نیرو ، بحران آب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار