نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه گفت: پیاده‌روی اربعین حسینی به یک حرکت عظیم و قدرت‌نمایی تمام عیار در جهان تبدیل شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛آیت‌الله مصطفی علما نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه  در آئین تجلیل از خادمان اربعین حسینی استان کرمانشاه، گفت :کرمانشاه دروازه عتبات عالیات است و خدمت به زائران کربلا از دیرباز در این استان وجود داشته که موقوفات مربوط به این موضوع گواه صادق این ادعا است و باید برای بیشتر کردن این خدمات و بازگرداندن کرمانشاه به جایگاه خود تلاش کرد.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه گفت بسیاری از بزرگان و علما در مسیر سفر به عتبات عالیات در کرمانشاه اقامت داشتند و بعضا برای همیشه در کرمانشاه ساکن شده و برکات فراوانی را برای این منطقه به ارمغان آورده‌اند.

 جعفر همتی مشاور عالی استاندار کرمانشاه به خاطر تلاش‌های بی‌وقفه برای بازگشایی مرز خسروی و خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی، افزود: قبل از اربعین امسال تلاش‌های فراوان و مضاعفی برای راحتی و آسایش زائران صورت گرفت که جای تشکر دارد همچنین موکب‌های اربعین حسینی کمک به‌سزایی در بحث خدمت‌رسانی به مردم زلزله‌زده استان داشتندکه بسیار غنیمت و به موقع بود.

 

انتهای پیام/ز

 

موکب‌های اربعین حسینی کمک به‌سزایی  به مردم زلزله‌زده استان داشتند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.