رئیس کمیته امداد بروجرد گفت: امسال بیش‌ از یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان توسط حامیان به ایتام بروجردی کمک شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛   علی معظمی‌گودرزی، رئیس کمیته امداد شهرستان بروجرد،گفت: یکی‌از اقدامات کمیته امداد پرداخت کمک‌هزینه تأمین جهیزیه و ازدواج برای مددجویان است که از ابتدای سال‌جاری تاکنون ۲۸۳ کمک هزینه تأمین جهیزیه به ارزش بیش‌از ۵۰۰ میلیون تومان اهدا شده است.

وی افزود: همچنین در این مدت ۳۹۷ منزل مددجویان تعمیر و یا خریداری شده که در این راستا نیز بیش‌از ۸۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.

معظمی، ادامه داد: ارائه تسهیلات اشتغال‌زایی از دیگر برنامه‌های کمیته امداد است که امسال در راستای تسهیلات خودکفایی و اشتغال‌زایی ۲۳۸ فقره وام به ارزش ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان و ۵۴۲ فقره وام کارگشایی به ارزش یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان پرداخت شده است.

رئیس کمیته امداد شهرستان بروجرد بیان کرد: ۴۸ مورد کمک به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد، معافیت سربازی ۶۰ نفر از فرزندان مددجویان، ارائه خدمات درمانی به ۳۴ هزار نفر و ارائه برنامه‌های آموزشی برای ۴۹۶۰ نفر از دیگر برنامه‌های انجام شده در سال ۹۶ بوده است.

وی با بیان این‌که تعداد یک‌هزار و ۵۹۳ نفر از ایتام در بروجرد تحت پوشش کمیته امداد هستند، عنوان کرد: این تعداد ایتام از سوی سه هزار و ۷۴۱ نفر حامی حمایت می‌شوند و هر ماه مبلغی به حساب آن‌ها واریز می‌شود که امسال بیش‌از یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان کمک کرده‌اند.

معظمی در ادامه گفت: در حال حاضر هشت هزار و ۲۲۱ خانوار مستمری بگیر در شهرستان بروجرد تحت پوشش کمیته امداد هستند، که در سال‌جاری بیش‌از پنج میلیارد تومان به حساب آن‌ها واریز شده است.

انتهای پیام/د

 حمایت ۳۷۰۰ حامی از ایتام بروجردی

برچسب ها: کمیته امداد ، نوروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.