قائم مقام و معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی گفت: میوه شب عید به میزان کافی تامین و از امروز در محل‌های پیش بینی شده قابل عرضه است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛فتحی قائم مقام و معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی در نشست تنظیم بازار استان با بیان اینکه ۳۰ غرفه فروش در سطح کلانشهر تبریز و ۱۱۰ غرفه در سایر شهرستان‌ها برای این منظور پیش بینی شده است، گفت: سیب درجه یک (سفید و قرمز) به قیمت کیلویی ۱۹۰۰ تومان و پرتقال درجه یک ۱۷۰۰ تومان عرضه می‌شود.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان شرقی هم گفت: طرح نظارتی ویژه تنظیم بازار شب عید، از هفتم بهمن ماه ۹۶ شروع و تا ۳۰ فروردین ۹۷ ادامه خواهد داشت.

اسماعیل عطاپور افزود: رصد و پایش انجام شده نشان دهنده این است که هیچ کمبودی در تهیه و توزیع کالای مورد نیاز شب عید هموطنان وجود ندارد و آرامش در بازار حاکم است.

وی گفت: شماره تلفن ۱۲۴ جهت دریافت گزارش مردمی در خصوص تخلفات فعال بوده و گروه‌های نظارتی سیار در پایانه‌های مسافربری و میادین تره بار و غرفه‌های فروش فعال هستند.

عطاپور ادامه داد: اکیپ‌های مشترک تعزیزات حکومتی، بهداشت، دامپزشکی و صنعت و معدن جهت رسیدگی به شکایات نظارت می‌کنند.

 

انتهای پیام/ش

توزیع میوه شب عید در کلانشهر تبریز 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.