مدیر کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: ۶۷ هزار و ۸۵۳ نفر در قالب ۱۸ هزار و ۸۴۸ خانوار از ۲۸ اسفند تا دوازدهم فرودین در ستاد‌های اسکان نوروزی آموزش و پرورش این استان اسکان یافتند.

علیرضا نخعی مدیر کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت:  همزمان با سال نو؛ هزار و ۳۰۰ کلاس درس در نقاط مختلف سیستان و بلوچستان پذیرای مسافران نوروزی بود.

نخعی ادامه داد: علاوه بر این کلاس‌ها برای رفاه بیشتر مسافران نوروزی ۶ خانه معلم در شهرستان‌های چابهار، ایرانشهر، خاش، زاهدان، زابل و نیکشهر در نظر گرفته شده بود.

وی ارائه خدمات شبانه روزی در پایگاه‌های اسکان بین راهی فرهنگیان در نصرت آباد، سفیدآبه، بزمان، دلگان، دشتیاری، میرجاوه و نوک آباد و پایگاه‌های ثابت در شهرستان‌های زاهدان، زابل، ایرانشهر، سراوان، خاش، نیکشهر، چابهار، سرباز و کنارک را از دیگر خدمات آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان به مسافران نوروزی ذکر کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان با اشاره به عملکرد ستاد تکریم و اسکان نوروزی استان در نوروز ۹۶ گفت: هزار و ۱۶۹ کلاس درس سال گذشته میزبان ۲۲۳ هزار و ۶۹۷ نفر در شهرستان‌ها و مناطق مختلف استان بود.

هم اینک بیش از ۶۲۰ هزار دانش آموز سیستان و بلوچستان در ۶ هزار و ۳۰۰ مدرسه تحصیل می‌کنند و ۳۶ هزار و ۷۰۰ فرهنگی نیز سکان دار تعلیم و تربیت در این استان هستند.

انتهای پیام/ع

اسکان نوروزی در مدارس سیستان و بلوچستان

برچسب ها: نوروز ، فرهنگیان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار