جشنواره بزرگ نشاط و امید با هدف تجلیل از جوانان برتر استان در سالن جلسات فنی وحرفه ای شهر ایلام برگزار شد.

معرفی جوانان برتر استان ایلام در جشنواره نشاط وامید

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام;جشنواره بزرگ نشاط و امید با هدف تجلیل از جوانان برتر استان با حضور محمد نوذری چلیچه ای معاون سیاسی امنیتی استانداری ، ایوب درویشی معاون هماهنگی اقتصادی استاندار ، حیدرزاده مدیر کل ورزش و جوانان ، جمعی از مدیران دستگاههای اجرایی استان و جوانان با نشاط و خانواده های آنان برگزار شد.

نوذری معاون استاندار ایلام با اشاره به روند پیشرو در مسیر توسعه و تقویت رشته های پایه برای افزایش سطح گرایش جوانان به مهارت آموزی ، در جشنواره نشاط و امید استان بیان کرد : جوانان با توجه به علایق وسلایق خود رشته های مهارتی مورد نیاز استان را اولویت قرار دهند.

معاون سیاسی ایلام ، جوان را کانون شور و هیجان ، مرکز نشاط و سلامت ، قلب تپنده و سرمایه آینده یک ملت معرفی کرد و ادامه داد: مدیران دستگاههای اجرایی ، بایستی جوانگرایی را در مجموعه های مدیریتی خود بعنوان یک اولویت قرار دهند .

مدیرکل اداره کل ورزش و جوانان ایلام نیز در این جشنواره عنوان کرد: بیش از 200 برنامه ورزشی ، فرهنگی و اجتماعی همزمان با هفته جوان (هشتم تا چهاردهم اردیبهشت) در استان در حال برگزاری است.

حیدرزاده یادآورشد: همزمان با هفته جوان 10 همایش با تجلیل از برخی از جوانان نخبه موفق در سطح استان بصورت تفکیک در شهرستان های تابعه درحال برگزاری است.

وی پیگیری اشتغال ، ازدواج ، مسکن ، کارآفرینی ، آسیب های اجتماعی جوانان ، مبارزه با مواد مخدر ، گردشگری و فضای مجازی را از اولویت برنامه های اداره کل ورزش و جوانان استان در سالجاری ذکر کرد .

لازم بذکر است در پایان این مراسم از تعداد 20 جوانان در حوزه های مختلف با عنوان جوان برتر نخبه تجلیل شد .

انتهای پیام/ د

معرفی جوانان برتر ایلام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.