۵۰۰ معلم و دانش آموز خرم‌آبادی در جشنواره موفقیت شرکت می کنند

رئیس آموزش‌وپرورش ناحیه یک خرم‌آباد با ابراز اینکه مقدمات پنجمین جشنواره موفقیت در حال انجام است، گفت: پیش‌بینی می‌شود ۵۰۰ معلم و دانش آموز این ناحیه در جشنواره موفقیت شرکت کنند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ اسداله عباس‌زاده رئیس آموزش‌وپرورش ناحیه یک خرم‌آباد اظهار کرد: خداوند در آیات قرآن به ارزش قلم و مقام تعلیم سوگند یاد کرده است.

وی خاطرنشان کرد: پیامبران الهی برای تعلیم و تربیت مبعوث شدند، ضمن اینکه نزول کتاب قرآن به این واسطه بوده است.

رئیس آموزش‌وپرورش ناحیه یک خرم‌آباد با بیان اینکه شب گذشته شاهد اقدام نابخردی رییس جمهوری بودیم که ادعای قانون‌مداری را دارد، افزود: ترامپ برجام را علنا نقض نمود و البته این عمل از ترامپ و امثال او انتظار می‌رود که هیچ‌گاه به معاهدات بین‌المللی وفادار نمانند.

عباس‌زاده بیان داشت: نقض برجام، حیثیت آمریکا را بر باد داد و متاسفانه عده‌ای آگاهانه و ناآگاهانه در درون کشور با دولت آمریکا هم‌نوا شدند.

این مسئول با تاکید بر اینکه برجام پیمانی برد-برد است، گفت: با نقض برجام مشخص شد که برد با دیپلماسی جمهوری اسلامی بوده است و در معاهدات جهانی پیروز میدان هستیم.

رئیس آموزش‌وپرورش ناحیه یک خرم‌آباد ضمن تقدیر از تلاش‌های یک‌ساله مدیران مدارس این ناحیه، یادآور شد: هر ساله گردهمایی فصلی مدیران را که یک جمع‌بندی از کل سال بوده، در اردیبهشت‌ماه برگزار می‌کنیم.

عباس‌زاده تصریح کرد: طی سه سال گذشته ناحیه یک خرم‌آباد الگوی استان در تمامی شاخص‌های ارزیابی بوده‌است.

وی به برخی موفقیت‌های اخیر مدارس ناحیه یک خرم‌آباد اشاره کرد و گفت: تیم کشتی دانش‌آموزی این ناحیه که به نمایندگی از کشور به کشور مراکش اعزام شد توانست مقام نخست را در جهان کسب کند.

این مسئول اظهار داشت: همچنین ماه گذشته شاهد کسب سهمیه المپیک و کسب مقام پنجم جهان توسط دانش‌آموز سبحان بیرانوند بودیم.

رئیس آموزش‌وپرورش ناحیه یک خرم‌آباد با ابراز اینکه در بحث سازمان دانش‌آموزی حائز رتبه نخست در استان شدیم، افزود: در بحث معلم پژوهنده، دانش‌آموزش پژوهش‌گر و نوجوان سالم رتبه‌های نخست را در لرستان کسب کردیم.

عباس‌زاده ادامه داد: کسب رتبه‌های نخست در زمینه‌های مختلفی همچون مسابقات شعر عاشورائیان، مسابقات آزمایشگاهی استان، المپیاد دادرس، جشنواره الگوه‌های برتر استان، جشنواره جابر و شهاب و مسابقات ورزشی پسران و دختران از جمله موفقیت‌های آموزش‌وپرورش ناحیه یک خرم‌آباد است.

وی با ابراز اینکه مقدمات پنجمین جشنواره موفقیت در حال انجام است، افزود: در چهارمین جشنواره موفقیت، ۴۰۰ نفر از همکاران فرهنگی موفق و دانش‌آموز حضور داشتند که پیش‌بینی می‌شود امسال به ۵۰۰ نفر افزایش یابد.

این مسوول از توزیع ۵۰۰ بسنه خوراکی بین دانش‌آموزان یتیم در آستانه ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: امسال همچنین بحث ساماندهی مدیران آموزش‌وپرورش را توسط مدیران خواهیم داشت.

رئیس آموزش‌وپرورش ناحیه یک خرم‌آباد با اشاره یه ساماندهی پوشاک مدارس، اظهار کرد: دوخت پوشاک مدارس ۵ هزار دانش‌آموز ابتدایی امسال در هنرستان آفرینش انجام می‌شود.

عباس‌زاده در خصوص ساماندهی سرویس مدارس، افزود: مدیران مدارس بهترین افراد برای ساماندهی سرویس مدارس‌های دانش‌آموز هستند و امسال نیز این مهم توسط مدیران اجرا خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: مدارس هیئت امنایی و غیردولتی چنانچه در تشکیل کلاس‌های فوق برنامه توفیقی نداشته باشند هیچ‌گونه حقی برای افزایش شهریه ندارند.

انتهای پیام/م

حضور ۵۰۰ معلم و دانش آموز خرم‌آبادی در جشنواره موفقیت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.