ماموران انتظامی مازندران ۲ مامور قلابی شرکت‌های خدمات رسان شهری با ۳۰ فقره سرقت در ساری دستگیر کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرهنگ حسن مفخمی جانشین فرمانده انتظامی مازندران گفت: در پی مراجعه تعدادی از شهروندان در شهرستان ساری به مراجع انتظامی مبنی بر کلاهبرداری از آنان توسط دو فرد ناشناس، موضوع در دستور کار فرماندهی انتظامی آن شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: در اجرای این ماموریت، ماموران کلانتری ۱۲ ساری با بررسی‌های همه جانبه و اقدامات اطلاعاتی موفق شدند، متهمان را که با جعل عنوان ماموران شرکت خدمات ایمنی و آتش نشانی و با ارائه فاکتور‌های جعلی اقدام به جمع آوری و سرقت کپسول‌های آتش نشانی از منازل مردم می‌کردند شناسایی کنند.

جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران گفت: پس از هماهنگی‌های قضائی، ماموران در عملیاتی غافلگیرانه متهمان را که دارای سابقه سرقت و کلاهبرداری نیز بوده اند دستگیر کردند.

سرهنگ مفخمی با اشاره به کشف مقادیر قابل توجهی اموال مسروقه، مهر و اسناد جعلی از مخفیگاه متهمان، افزود: این دو سارق حرفه‌ای در بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به ۳۰ فقره سرقت و کلاهبرداری از مردم در شهرستان ساری اعتراف کردند.

وی با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، به شهروندان توصیه کرد: قبل از هرگونه همکاری با افرادی که به عنوان ماموران آب، برق، گاز و یا کارکنان شرکت‌های دولتی و به درب منزل آنان مراجعه می‌کنند، از صحت مشخصات آنان اطمینان حاصل کنند و درصورت مواجهه با هرگونه موارد مشکوکی مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام دارند.
انتهای پیام/آ

دستگیری ۲ مامور قلابی با ۳۰ فقره سرقت در ساری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار