سخنگوی سی و یکمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران گفت:امیدواریم حضور مقام معظم رهبری پس از یک وقفه سه ساله در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، دست آوردهای خوبی را برای نمایشگاه و حوزه نشر داشته باشد.

به گزارش خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛  همایون امیرزاده سخنگوی سی و یکمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در جمع خبرنگاران در خصوص حضور مقام معظم رهبری در نمایشگاه کتاب تهران گفت:امیدواریم حضور مقام معظم رهبری پس از یک وقفه سه ساله در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، دست آوردهای خوبی را برای نمایشگاه و حوزه نشر داشته باشد.

وی افزود:این که عالی ترین مقام کشور توجه ویژه‌ای به کتاب و کتابخوانی علی الخصوص نمایشگاه کتاب دارد نشانه دغدغه های اصولی ایشان در حوزه نشر است.

امیرزاده گفت:ایشان از ناشران عمومی تازه ترین تولیدات حوزه نشر بی واسطه بازدید کردند.

سخنگوی سی و یکمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران افزود: برنامه دیدار رهبری از سی و یکمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در ساعات آخر شب گذشته قطعی شد از این رو و تا آنجا که فرصت بود اطلاع رسانی شد.

وی با بیان اینکه ساعت بازدید قبل شروع فعالیت نمایشگاه کتاب بود تعدادی از غرفه‌ها در راهرو‌های ۲۹،۳۰ و ۳۱ بازدید شدند، ادامه داد: موضوعات مهم در حوزه نشر و کتابخوانی توسط مقام معظم رهبری تبیین شد.

امیرزاده باتاکید بر اینکه علاقه مندی ایشان در حوزه کتاب و کتابخوانی و رصد و دیده بانی درست مقام معظم رهبری توانسته مسائل مختلف حوزه نشر را تبیین کند، ادامه داد:حضور رهبری در نمایشگاه کتاب باعث ایجاد روحیه مضاعف دست اندرکاران نمایشگاه کتاب و ناشران بود. این حضور را به عنوان یک پایان خوب برای نمایشگاه کتاب تهران قلمداد می‌کنیم.

انتهای پیام/

بازدید مقام معظم رهبری از نمایشگاه کتاب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار