هافبک تیم فوتبال استقلال تهران گفت: بازیکنان ذوب آهن بیش از حد خشن بازی کردند اما خدا را شکر توانستیم به مرحله بعدی صعود کنیم.

چشمی: بازیکنان ذوب آهن بیش از حد خشن بازی کردندبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان روزبه چشمی درباره برتری استقلال مقابل ذوب آهن در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا گفت: باید از هواداران تشکر کنم و دست تک تک آنها را می بوسم که ما را حمایت کردند. خدا را شکر بازی خوبی انجام دادیم و نتیجه ای که می خواستیم کسب کردیم. روی یک اتفاق گل خوردیم اما خوشبختانه به مرحله بعد صعود کردیم تا من به دلیل اتفاقی که در بازی رفت رخ داد، شرمنده هواداران نشوم.

او درباره تاثیر حواشی بازی رفت روی عملکرد بازیکنان استقلال در بازی امشب بیان کرد: در صحنه ای از بازی رفت که منجر به آسیب دیدگی شجاعیان شد، میلاد فخرالدینی به او برخورد نکرد اما فکر می کنم بازی رفت بیش از حد خشن بود.

چشمی افزود: هرچه ما می خواستیم فوتبال بازی کنیم، بازیکنان ذوب آهن خشن تر بازی می کردند. در این بازی هم ما مجبور بودیم فیزیکی بازی کنیم. هر ۲ تیم هم بازیکن مصدوم داشتند. اگر قرار باشد بازی را به حاشیه بکشیم احتمال دارد چنین اتفاق هایی رخ دهد اما خدا را شکر توانستیم صعود کنیم.

هافبک تیم استقلال درباره تنش ها و درگیری هایی که در بازی امشب به وجود آمد، اظهار داشت: این موضوع به بازی رفت بازمی گردد. در آن دیدار ۲تا ۳ مصدوم دادیم. اگر داریوش شجاعیان را که رباط صلیبی پاره کرد کنار بگذاریم بسیاری از نفرات استقلال در طول هفته اخیر یا مشغول فیزیوتراپی بودند یا با ۵۰ درصد توانشان تمرین می کردند.بازی فیزیکی ذوب آهن سبب شد این دیدار با تنش همراه شود اما خوشبختانه این تنش ها با صعود اسقلال به مرحله بعدی پایان یافت.

انتهای پیام/

اظهارات روزبه چشمی پس از پایان دیدار استقلال و ذوب آهن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۸ ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۷
یعقوب کریمی که باید اخراج میشد....ذوب آهن خشن بازی کرد!؟
آخرین اخبار