فرمانده نزاجا،گفت:آمریکا باید بداند ایران به برکت ولایت فقیه و همراهی مردم در مقابل زیاده طلبی‌ها خواهد ایستاد.

ایستادگی در مقابل زیاده خواهی‌های دشمنانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ امیر سرتیپ کیومرث حیدری  فرمانده نزاجا، امروز در جمع پرسنل نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در تبریز مأموریت اصلی این نیرو را حفظ آمادگی رزمی دانست و گفت نیروهای مسلح کشورمان به ویژه نیروی زمینی ارتش در بهترین آمادگی رزمی قرار دارند و دشمنان اسلام جرات تعدی و تجاوز به خاک کشورمان را ندارد.

وی آذربایجان را قطب اقتدار کشور و ولایتمداری دانست و گفت : مردم خوب آذربایجان با سابقه تاریخی بسیار خوب و شهدای ارزنده با روحیه ولایتمداری و با بصیرت مثال زدنی ثابت کرده‌اند همپای انقلاب ایستاده اندو هر تهدیدی را پاسخ دندان شکن خواهند داد.

فرمانده نزاجا، استان آذربایجان شرقی را بخش مهمی از پازل قدرت نظام جمهوری اسلامی ایران خواند و تاکید کرد : در طول تاریخ مردم آذربایجان در تمامی همه صحنه ها نقش خود را به خوبی ایفا کرده اند .

امیر حیدری با اشاره به راهبرد مهم نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در ارتقای روحیه کارکنان این نیرو افزود: بخش عظیمی از اندیشه و وقت فرماندهان نیروهای مسلح معطوف به موضوعات معیشتی و رفاه کارکنان است.

وی به اجرای طرح های 26 گانه لبیک برای ارتقای توان و اقتدار نیروی زمینی ارتش هم اشاره کرد و گفت: محور اصلی این طرح ها معطوف به افزایش روحیه و رفاه کارکنان است که این امرمورد تاکید فرمانده کل قوا و فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران است.

در ابتدای این مراسم امیر حاجیلو فرمانده قرارگاه شمال غرب کشور از آمادگی نیروهای مستقر در شمال غرب برای صیانت از خاک ایران اسلامی خبر داد.

 

انتهای پیام/

 

ایستادگی در مقابل زیاده خواهی‌های دشمنان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار