مسئول میراث فرهنگی سرعین؛

آماده باش تاسیسات گردشگری سرعین جهت خدمت رسانی به مسافران

مسئول میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان سرعین از آماده باش تاسیسات گردشگری این شهرستان جهت خدمت رسانی به مسافران خبر داد.

جهانگیر شهبازی، مسئول میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان سرعین در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، به آماده سازی امکانات شهرستان جهت استقبال از مسافران و گردشگران خبر داد و افزود: با توجه به تعطیلات پیش رو تمامی دستگاه های اجرایی عضو ستاد خدمات سفر شهرستان نسبت به ارائه خدمات آمادگی کامل داشته و امکانات خود را بسیج کرده اند.

وی تاکید کرد: از جمله اینکه مراکز اقامتی و مجتمع های آبدرمانی از آمادگی لازم برخوردار هستند و نظارت و بازرسی مستمر بر روند ارائه خدمات نیز عملیاتی خواهد شد.

مسئول میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان سرعین تاکید کرد: همچنین شبکه بهداشت و درمان نیز به صورت شبانه روزی خدمات خود را ارائه خواهد کرد و دستگاه های امنیتی و انتظامی نیز نسبت به ارائه خدمات از آمادگی لازم برخوردار هستند.

شهبازی با اشاره به آمادگی دستگاه های خودپرداز بانکی، رستوران ها و نانوایی ها، ادامه داد: کمپ های گردشگری جهت اسکان مسافران نیز آماده سازی شده است.

وی به آماده سازی سالن های ورزشی، مدارس و مساجد جهت اسکان اضطراری مسافران نیز اشاره و تاکید کرد: با توجه به آماده سازی امکانات کمبودی در این خصوص نخواهیم داشت.

انتهای پیام/ح

آمادگی مراکز اقامتی و مجتمع های آبدرمانی در سرعین

برچسب ها: گردشگری ، آبدرمانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۸ ۱۷ خرداد ۱۳۹۷
بله دیدیم آماده باش رو.
سالهای قبل بیاد داریم که شنیده شد یک بسته نان لواش 10 تایی تو سرعین 5 هزار تومن فروخته می شد.
سو استفاده از وضعیت موجود و کسب پول حرام