عدالت خواهیِ بین‌المللی؛

راهپیمایی روز قدس اقدامی علیه زورگویی‌های آشکار آمریکا و اسرائیل است

وزیر راه و شهرسازی با حضور در راهپیمایی روز قدس گفت: راهپیمایی‌ روز قدس می‌تواند اقدامی علیه زورگویی‌های آشکار آمریکا و اسرائیل باشد.

راهپیمایی روز قدس اقدامی علیه زورگویی‌های آشکار آمریکا و اسرائیل استبه گزارش  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی در جریان حضور در راهپیمایی روز قدس با تأکید بر اینکه ما امروز شاهد ارتجاعی جهانی هستیم، اظهار کرد: آمریکا به عنوان یک قدرت بزرگ در پی آن است که به صورت مستقیم علیه منافع تمام ملت‌ها اعمال زور کند.

وی افزود: این رفتار آمریکا یک زورگویی افراطی مستقیم و بدون هیچ پوشش است. هرچند آمریکا و سایر قدرت‌ها همواره در پی منافع خود بوده‌اند و اسرائیل را به وجود آوردند ولی رفتار اخیر آنها بسیار افراطی‌تر از گذشته است و اقدامات پرمخاطره‌ای انجام داده و ملت‌ها را در معرض خطرات بسیار بزرگی قرار می‌دهند.

وزیر راه با اشاره به اینکه اعمال زور حقوق اساسی ملت‌ها را در خطر قرار داده است، گفت: در این موقعیت یک اقدام بسیار جدی برای مقاومت برابر این حرکات مهم و ضروری است. به همین دلیل مراسم راهپیمایی قدس امسال می‌تواند اقدامی علیه این زورگویی‌های آشکار باشد.

وی ادامه داد: راهپیمایی‌های سالها قبل روز قدس عمدتا در جهت حمایت از منافع مردم مظلوم فلسطین و مقابله با اسرائیل بود اما روز قدس امسال اقدامی علیه افراط گرایی جهانی است که کل جهان را تحت تأثیر قرار داده است.

عباس آخوندی همچنین درباره اقدامات اخیر آمریکا پس از خروج از برجام اظهار کرد: همیشه این دست اقدامات در جهان اتفاق افتاده است و دوره‌های بسیار سختی پیش روی ما قرار داشته که از همگی آنها عبور کرده‌ایم. اکنون می‌توانیم از همه ظرفیت قانونی بهره گرفته و با استفاده از فرصت‌ها از این مرحله نیز عبور کنیم.

عکس آرشیوی است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار