۳۶۰ جلد کتاب نمایشی در اختیار گروه‌های نمایشی و هنری خراسان جنوبی قرارگرفت.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛ رحیم آبادی معاون هنری و امور سینمایی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان گفت: این تعداد کتاب در مرحله اول و در قالب 40 عنوان نمایش نامه و مجموعه مقالات پژوهشی از تئاتر دفاع مقدس است که به صورت رایگان در اختیار گروه های هنری و نمایشی در تمامی شهرستان های استان برای بهره برداری قرار گرفته است.

وی  با بیان اینکه این کتب نمایشی برای رده های سنی ده سال به بالا قابل بهره برداری است افزود: در صورت احساس نیاز گروه های نمایشی استان، باز هم اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس آمادگی واگذاری این گونه کتب را به صورت رایگان به گروههای نمایشی و هنرمندان استان دارد. 

رحیم آبادی همچنین با اشاره به اینکه نبود متون نمایشی از مشکلات تئاتر دفاع مقدس است گفت: با همت اساتید برجسته کشوری و مؤلفان در این حوزه،  نمایش های پرمحتوای دفاع مقدس جمع آوری شده که امید است بتواند بخشی از نیاز تئاتر استان را نیز برطرف کند.

معاون هنری و امور سینمایی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان افزود: دفاع مقدس و مقاومت ملل مسلمان از موضوعات مطرح شده در کتب توزیع شده برای نمایش است. 

انتهای پیام/ ط آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.