معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهرستان بافق گفت: ۵۴۰ داوطلب بافقی در رشته‌های ریاضی، تجربی و انسانی در دانشگاه پیام نور این شهرستان با هم رقابت می‌کنند.

قاسم زاده معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهرستان بافق در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد با بیان اینکه در سال جاری ۵۴۰ داوطلب کنکور سراسری در رشته‌های ریاضی، تجربی و انسانی در دانشگاه پیام نور این شهرستان باهم به رقابت می‌پردازند گفت: ازاین تعداد بیش از ۱۹۰ نفر در رشته تجربی، بیش از ۷۵ نفر در رشته ریاضی و بیش از ۹۵ نفر در رشته انسانی در کنکور سراسری سال جاری شرکت می‌کنند.

قاسم زاده با اشاره به تعداد نفرات شرکت کننده در هر رشته اظهار داشت:در رشته ریاضی ۲۹ نفر زن و ۴۷ نفر مرد، در رشته تجربی ۱۲۴ نفر زن و ۶۸ نفر مرد و در رشته انسانی ۷۱ نفر زن و ۲۵ نفر مرد باهم رقابت می‌کنند.

وی با اشاره به برنامه‌های اجرایی برای آمادگی دانش آموزان برای شرکت در کنکور سراسری تصریح کرد:برگزاری طرح امگا، برگزاری کلاس‌های آموزشی در دروس تخصصی و برگزاری کلاس مشاوره با عنوان"صدای پای کنکور"ویژه دانش آموزان متوسطه دوم برخی از برنامه‌های اجرایی برای داوطلبان کنکور این شهرستان است.

معاون پرورشی و فرهنگی اموزش و پرورش بافق در رابطه با کارت ورود به جلسه داوطلبان خاطر نشان کرد:داوطلبان می‌توانند کارت ورود به جلسه خود را تا ۶ تیرماه از سایت سنجش تهیه کنند.

انتهای پیام /ا

برگزاری کنکورسراسری97 در دانشگاه پیام نور شهرستان بافق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار