مالکان کشتی‌ها به همراه اتحادیه‌های نفتی نروژ روز شنبه اعلام کردند هیچ قصدی برای گفتگو و مصالحه در رابطه با پایان دادن به اعتصاب خود ندارند.

اعتصاب‌ها در بخش نفت نروژ وارد پنجمین روز شدبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از رویترز، مالکان کشتی‌ها به همراه اتحادیه‌های نفتی نروژ روز شنبه اعلام کردند هیچ قصدی برای گفتگو و مصالحه در رابطه با پایان دادن به اعتصاب 5 روزه خود ندارند. این اعتصاب به دنبال اعتراض به دستمزد و مزایای بازنشستگی صورت می گیرد.

صدها نفر از کارکنان سکوهای نفتی فراساحلی نروژ روز سه شنبه پس از امتناع از پذیرش توافق پیشنهادی درباره دستمزدها، اقدام به اعتصاب کردند. در پی این اقدام، تولید در میدان نفتی کنار (Knarr) متعلق به شرکت شل (Shell) که روزانه 23 هزار و 900 بشکه تولید دارد، متوقف شد.

یکی از اتحادیه های حاضر در اعتصاب قصد دارد از روز دوشنبه به اقدامات خود شدت ببخشد و بیش از نهصد نفر دیگر از کارگران عضو خود را وارد اعتصاب کند.

اتحادیه کشتی داران نروژ هم اعلام کرد قصد ندارد تا پیش از پایان ضرب الاجل تعیین شده وارد هیچگونه گفتگویی برای پایان دادن به اعتصاب خود شود و حتی به فکر اتخاذ اقدامات متقابل است.

انتهای پیام/

ادامه اعتصاب‌ها در بخش نفت نروژ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار