موج شدید گرما شهر‌ها و مناطق مختلف آلمان را در برگرفته است.

موج گرما به آلمان هم رسیدبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از رویترز، براساس گزارش اداره هواشناسی آلمان (DWD) دمای هوا در شهر برلین به شدت افزایش پیدا کرده است. شهر کلن در غرب آلمان هم روزهای گرمی را پشت سر گذاشت. درجه حرارت بالا و خشکسالی طولانی مدت زندگی روزمره در آلمان را مختل می کند. محموله های کشتی در رودخانه راین به نصف کاهش یافته و جمعیت ماهی‌ها به علت دمای بالای آب تهدید شده اند.

رانندگان مجبور به کاهش سرعت خود در بسیاری از بزرگراه های کشور شده اند. برای جلوگیری از تصادفات جاده ای که ناشی از استرس هایی است که گرمای بیش از حد می تواند به وسایل نقلیه سریع وارد کند، مقامات محدودیت های سرعت موقت را اعمال کرده اند. در بزرگراه A81، که در امتداد غربی آلمان و از شهر اشتوتگارت آغاز می شود، مقامات حداکثر میزان سرعت رانندگی را 80 کیلومتر (50 مایل) در ساعت تعیین کرده اند.

در اواخر این هفته بسیاری از آلمانی ها به احتمال زیاد به خاطر گرمای شدید به دریاچه ها و رودخانه های این کشور خواهند رفت. خشکسالی پایدار رودخانه راین و محدوده آن سبب شده که عمق آن به کمترین میزان ممکن برسد و این مانع حمل و نقل کالا در این آبراه حیاتی شده است. محدودیت های حمل و نقل در حال حاضر در راین وجود دارد.

با توجه به گزارش دفتر اداره آبرسانی و حمل و نقل فدرال، کشتی ها تنها با 1500 تن بار در رودخانه بارگیری می شوند، که این میزان از وزن معمول بار آنها 3،000 تن کمتر است.

خشکسالی همچنین سبب کاهش شدید سطح آب رودخانه درسدن شده است.

انتهای پیام/

گرمای شدید هوا در آلمان

برچسب ها: آلمان ، حوادث طبیعی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار