نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی بر لزوم ورود جدی صدا و سیما برای معرفی همدان در رویداد 2018 تاکید کرد.

ورود جدی‌ صدا و سیما برای معرفی همدان  در رویداد 2018به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حمیدرضاحاجی بابایی نماینده مردم همدان و فامنین  در مجلس شورای اسلامی درجلسه هماهنگی رویداد 2018 اظهار داشت: نقش کلیدی همدان در حوزه تاریخ و تمدن به ‌صورت ویژه باید مورد توجه قرارگیرد.

وی با تاکید بر اینکه همدان به عنوان پایتخت تاریخ و تمدن ایران باید به جهان معرفی شود، گفت: حضور وزرا و میهمانان خارجی در این رویدادها کمک به معرفی همدان و توسعه گردشگری است.

امیرخجسته  دیگر نماینده مردم همدان و فامنین  در مجلس شواری اسلامی با بیان اینکه انتخاب همدان به عنوان پایتخت گردشگری آسیا یک فرصت است که باید از آن در جهت توسعه استان  همدان استفاده کرد گفت: معرفی همدان نیازمند تبلیغات بیشتر و جامع‌تری در رسانه های جمعی و به خصوص صداو سیما است.

وی   با بیان اینکه صدا و سیما باید ورود جدی‌تری داشته باشد، گفت: از وزارت امور خارجه انتطار داریم کنسولگری‌ها و سفارت خانه‌های ایران  برای رویداد همدان همکاری ویژه‌ای داشته باشد.

نماینده مردم تویسرکان نیز در این جلسه  اظهار داشت:همدان مفاخر و مشاهیر علمی بسیاری دارد که باید در این رویداد معرفی شود.

محمد مهدی مفتح افزود: شهرهای مختلف استان همدان دارای ظرفیت‌های گردشگری و تاریخی است که در  کشور کم‌نظیر است لذا مجمع نمایندگان استان در جهت اجرای برنامه‌ها تمام تلاش خود را بکارمی‌گیرد.

استاندار همدان نیز با بیان اینکه  همدان با رویداد همدان 2018 جهانی خواهد شد، اظهار داشت: در سال‌های اخیر و در جهت توسعه زیرساخت‌ها از راه آهن تا آزاد راه و هتل‌سازی کارهای بزرگی دراستان همدان انجام شده است.

مجمدناصر نیکبخت گفت: درشرایط فعلی که دشمن ایران هراسی می‌کند میزبانی از دو رویداد جهانی و آسیایی در همدان به نمایندگی از ایران توفیق بزرگی برای کشور است.

وی با بیان اینکه انتظار داریم وزارت امور خارجه در این دو رویداد به ما کمک کند، افزود:  43برنامه از جمله اولین جشنواره ملی پویانمایی و میزبانی از نشست سفرای خارجی  تحت عنوان رویداد 2018در همدان انجام شد و از دولت جهت اجرای بهتر رویداد2018 و راه اندازی موزه غرب کشور انتظار همکاری داریم .

انتهای پیام/د.ا

صدا و سیما باید ورود جدی‌تری  یه رویداد همدان 2018داشته باشد

 

برچسب ها: گردشگری ، همدان 2018
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.