شبکه‌های تلویزیونی آلمان و انگلیس مستندی را با عنوان «اسرار سعودی» درباره حمایت عربستان از تروریسم و ترویج افراط‌گرایی در جهان ساخته و پخش کرده‌اند.

ساخت و پخش مستند «اسرار سعودی» درباره حمایت عربستان از تروریسمبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، شبکه‌های تلویزیونی آلمان و انگلیس فیلم مستندی را با عنوان «اسرار سعودی» درباره حمایت رژیم عربستان سعودی از تروریسم و ترویج افراط گرایی در جهان ساخته اند که به تازگی پخش شده است.

به گزارش شبکه تلویزیونی الاخباریه سوریه، این فیلم مستند، نقاب از چهره نظام سعودی به عنوان رژیمی بسیار ثروتمند که ده‌ها سال است درآمد‌های نفتی خود را برای ترویج افراط گرایی هزینه می‌کند برداشته است.

این فیلم مستند را مجمع آلمانی - اروپایی به نمایش گذاشته است و آن را شبکه تلویزیونی رسمی آلمانی زد دی اف و شبکه بی بی سی انگلیس به صورت مشترک تولید کرده اند.

در این فیلم مستند با اشاره به تصاویر گلوله‌های تانک خریداری شده توسط سعودی‌ها در سوریه آمده است: شواهد نشان می‌دهد این شاهزادگان و شخصیت‌های سعودی هستند که به افراط گرایان کمک می‌کنند و شاهدش نیز پیدا شدن گلوله‌های تانک‌ها در مناطق گروه تروریستی داعش است که نظام سعودی این گلوله‌ها را از بلغارستان خریداری کرده و برای داعش در سوریه فرستاده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار