نیرو‌های یمنی با یک فروند موشک بالستیک بدر ۱ پایگاه نظامی سعودی‌ها در استان عسیر را هدف قرار دادند.

شلیک موشک مخوف بالستیک بدر ۱ به پایگاه نظامی سعودی‌هابه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم، یگان موشکی ارتش و کمیته های مردمی یمن با یک فروند موشک بالستیک بدر 1 پایگاه نظامی سعودی ها در منطقه ظهران استان عسیر را هدف قرار دادند.

بر این اساس، پادگان "الجربه" سعودی ها دقایقی پیش با یک فروند موشک میان برد "بدر 1" هدف قرار گرفته است. این حمله یک روز بعد از آن انجام می شود که نظامیان سعودی با بمباران یک اتوبوس حامل کودکان در شهر صعده (شمال) یمن ،51 تن را کشتند و ده ها دانش آموز را زخمی کردند.

پیش تر وزارت دفاع و نیروهای مسلح یمن پنجشنبه شب با انتشار بیانیه ای در واکنش به کشته و زخمی شدن بیش از یکصد نفر در حمله هوایی عربستان به اتوبوس حامل کودکان در استان صعده، اعلام کرده بود جنایت متجاوزان به یمن بدون پاسخ نخواهد ماند.

وزارت دفاع یمن با انتشار این بیانیه خاطرنشان کرده بود نیروهای یمنی در جنگ علیه متجاوزان بر اساس اصول و قوانین بین المللی جنگ رفتار می کنند، اما آن ها به صورت هدفمند و عامدانه کودکان، زنان و مردان یمنی را هدف قرار می دهند.

حمله عربستان سعودی به یمن، فقیرترین کشور عربی، که از ششم فروردین سال 94 در قالب ائتلافی از چند کشور عربی و با کمک و چراغ سبز آمریکا صورت گرفته، تاکنون به کشته شدن بیش از 14 هزار و 700 یمنی بی‌گناه و ویرانی این کشور منجر شده است.

انتهای پیام/

برچسب ها: یمن ، عربستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۰۹:۵۳ ۲۰ مرداد ۱۳۹۷
خیلی غم انگیزه .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۵ ۱۹ مرداد ۱۳۹۷
باید سعودی ها رو نیست و نابود کرد
آخرین اخبار