مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان از برنامه ریزی ویژه برای رشته ی های ورزشی مدال آور در المپیک 2020 و 2024 خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محمدتقی امیری خراسانی، مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان در مجمع سالانه هیئت دوچرخه سواری که به عنوان رییس مجمع حضور داشت، با تبریک آغاز هفته ی ازدواج، در این روز که سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه(س) است، برای جوانان آرزوی سلامتی و خوشبختی کرد.

وی استارت های اولیه مجمع را از اردیبهشت ماه سال گذشته عنوان کرد و گفت: به لطف خدا و تلاش های اسلامی، رییس هیئت دوچرخه سواری استان کرمان و تمام مجموعه ای که در کنار وی هستند، تاکنون اتفاقات خوبی در این حوزه رقم خورده است.

امیری خراسانی تأکید کرد: نیاز نیست اتفاقات خوب را بازگو کرد، همیشه عملکرد خوب خودش دیده می شود.

وی برگزاری تور دوچرخه سواری قلعه گنج را از جمله ی اقدامات خوب انجام شده در کارنامه ی هیئت دوچرخه سورای استان دانست و افزود: خوشبختانه طی سال گذشته شاهد تمرینات دوچرخه سواران همانند گذشته های دور در محور هفت باغ کرمان هستیم که این نشانه ی زنده شدن دوچرخه سواری در استانی هست که خودش مهد دوچرخه سواریست.

 مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان، زنگی آبادی و حیدری را از مهمترین افتخارات استان کرمان در رشته ی دوچرخه سواری اعلام و تصریح کرد: چرا باید با وجود این افتخارات دوچرخه سواری، کرمان در این وضعیت افت باشد البته این را هم باید گفت، خوشبختانه امروز این وضعیت جلو رفته و ما در حال پیشرفت هستیم.

امیری خراسانی با اشاره به سند توسعه ورزش قهرمانی یادآور شد: 31 تیر ماه 96 با حضور وزیر از این سند رونمایی کردیم و در این راستا، هیچ بند مطرح شده در سند را لغو نکرده ایم، بلکه آن را تکمیل تر کرده ایم.

وی بیان داشت: امروز خداوند را شاکریم، در راستای اجرای این سند، شاهد حضور 12 نماینده کرمان در رقابت های آسیایی جاکارتا هستیم این در حالیست که در دوره ی قبل فقط 4 نماینده داشتیم.

امیری خراسانی این حضور را نشان از پتانسیل بالای استان کرمان اعلام کرد و از برنامه ریزی ویژه برای رشته های ورزشی مدال آور در المپیک 2020 و 2024 خبر داد.

وی گفت: دوچرخه سواری، سنگ نوردی، کاراته و ... از جمله ی رشته هایی هستند که  باید انرژی خود را بر کار بیشتر روی آنها بگذاریم، البته این در حالیست که همه ی رشته ها و همه ی هیئت ها مهم هستند.

امیری خراسانی در بخش دیگری از سخنانش از رییس هیئت دوچرخه سورای استان خواست: برای ارتقاء ورزش دوچرخه سورای در شهرستان ها، جلسات با معین های اقتصادی در شهرستان هایی مانند رفسنجان، شهربابک، بم و ... که دارای بنگاه های اقتصادی هستند، را در دستور کار قرار دهد.

وی با تأکید بر کمک های ویژه به ورزش بانوان افزود: طی سال های گذشته، این کار انجام شده، امسال هم قول می دهیم به صورت ویژه به این حوزه نگاه کنیم.

انتهای پیام/ب

مجمع سالانه هیئت دوچرخه سواری استان کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار