نمایندگان قایقرانی بادبانی کشورمان در بازی های آسیایی جاکارتا 2018، پنج دور از مسابقتشان را پشت سر گذاشتند.

نتایج نمایندگان قایقرانی بادبانی ایران در جاکارتابه گزارش خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هفتمین روز از بازی های آسیایی جاکارتا-پالمبانگ 2018 در حال برگزاری است و ورزشکاران کشورمان در رشته های مختلف به مصاف حریفان خود رفتند.

اخبار و حواشی داغ مربوط به بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸ را لحظه به لحظه در اینجا (بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸) دنبال کنید.

مسابقات قایقرانی بادبانی هجدهمین دوره ی بازی های آسیایی دیروز جمعه (2 شهریور) آغاز شد و 2 دور از این مسابقات برگزار شد. در ادامه این مسابقات امروز (3 شهریور) 2 نماینده کشورمان مسعود جانی نسب و نیما رهبری به ترتیب در کلاس های Laser standard و Laser 4.7  به مصاف حریفان خود رفتند.

مسعود جانی‌نسب در کلاس Laser standard، دور سوم این مسابقات در رتبه دوازدهم، دور چهارم در رتبه سیزدهم و دور پنجم در رتبه چهاردهم قرار گرفت. جانی نسب در مجموع تا این مرحله در رده سیزدهم جدول رده بندی قرار دارد.

نیما رهبری در کلاس Laser 4.7 ، نیما رهبری در دور سوم این سابقات در رتبه نوزدهم، دور چهارم در رتبه شانزدهم و دور پنجم در رتبه هفدهم قرار گرفت. رهبری در مجموع تا این مرحله در رده نوزدهم جدول رده بندی قرار دارد.


بیشتر بخوانید:

مدال نقره برای روئینگ ۲ نفره بانوان 

مکان پنجم برای روئینگ ۲ نفره آقایان


انتهای پیام/

نتیجه ورزشکاران قایقرانی بادبانی تا پایان دور پنجم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار