استاندار خراسان رضوی:

تعاونی ها از ارکان اصلی اقتصاد هستند/امیدواریم تعاوني ها نقش موثری در برطرف كردن مشكلات مردم داشته باشند

استاندار خراسان رضوی گفت:تعاونی‌ها از ارکان اصلی اقتصاد هستند و تقویت آنها می تواند در این زمان نقش مهمی را در اقتصاد ایجاد کند.

تعاونی ها از ارکان اصلی اقتصاد هستند/امیدواریم تعاوني ها نقش موثری در برطرف كردن مشكلات مردم داشته باشندبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ علی رضا رشیدیان استاندار خراسان رضوی در سيزدهمين جشنواره تجليل از تعاوني هاي برتر خراسان رضوی گفت:با توجه به تحولاتی که در صحنه علمی و اقتصادی رخ میدهد آموزش تعاونی‌ها میتواند بسیار نقش خوبی را داشته باشد.

وی افزود: امروزه برای سالم سازی اقتصاد تعاونی‌های می توانند نقش بیشتری در تولید و توزیع داشته باشند و مایحتاج عمومی مردم را تهیه و ذخیره کنند.

استاندار خراسان رضوی افزود: ما بیش از یکسال نیاز برنج روغن شکر و آرد استان را آماده توزیع به مردم داریم، اما وقتی می خواهد به دست مردم برسد قیمت غیر طبیعی دارد که تعاونی‌ها می توانند نقش موثری در توزیع داشته باشند.
 
 رشیدیان با بیان اینکه ما در تحولات اجتماعي، اقتصادي و سياسي نيازمند آموزش هستيم تصریح کرد: تعاوني ها يك بخش مستقل از دولت و دستگاهاي اجرايي است و همانطور كه در بخش خصوصي و دولتي به آموزش توجه مي شود ، در تعاوني ها هم بايد توجه ويژه به اين بخش شود.

استاندار خراسان رضوی با اشاره به تسهیلاتی كه براي روستاها در نظر گرفته شده است گفت: از ٢٠ هزار طرح كه رسيده بود ١٥ هزار طرح به دليل نداشتن توجيه اقتصادي رد شد و ما هنوز از ٦١٠ ميليارد تومان كه براي تسهیلات تعاوني ها در نظر گرفته بوديم ٢٧٠ ميليارد را تسهیلات داده ايم و هنوز به نصف رقم اصلي نرسيده ايم.
 
وى افزود: اميدوار هستيم كه با توجه به شرايط موجود در جامعه با تلاش و پيشتكار بيشتر تعاوني ها نقش موثری در برطرف كردن مشكلات مردم داشته باشند.
 
انتهای پیام//ا.آ
 

در تحولات اجتماعي، اقتصادي و سياسي نيازمند آموزش هستيم

برچسب ها: تعاونی ها ، تولید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار