نماینده ولی فقیه در ایلام گفت:مجلس می‌تواند با اختیارات قانونی خود دولت را ملزم به ساماندهی وضع آشفته بازار سکه و ارز کند.

ساماندهی وضع آشفته بازار سکه و ارزبه گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، حجت الاسلام محمد تقی لطفی امام جمعه ایلام در خطبه های نماز  گفت:  دشمنان برای پیشبرد اهداف خود در حال ضربه زدن به نظام و انقلاب هستند و در این راه برنامه ریزی کرده‌اند.

  حجت الاسلام لطفی افزود: مجلس می‌تواند با اختیارات قانونی خود دولت را ملزم به ساماندهی وضع آشفته بازار سکه و ارز و همچنین در تمام حوزه‌های اقتصادی مانع سوء استفاده سودجویان و محتکاران و قاچاقچیان در واردات و صادرات مواد خام و مایحتاج مردم شود.

نماینده ولی فقیه در استان ایلام گفت:متاسفانه عملکرد اشتباه بانک مرکزی در عرصه قیمت دلار در بازار ثانویه و ... سبب ایجاد جنگ تمام عیار اقتصادی دشمان علیه مردم شده است.

 وی اضافه کرد: سیاست‌های اشتباه بانک مرکزی در بالا رفتن ارز و سکه سبب شادمانی دشمن شده است.

 نماینده ولی فقیه در استان عنوان کرد:گرانی لجام گسیخنه کارمندان و کارگران را به شدت در تنگنا قرار داده و برخی تجار هم مسابقه گران فروشی گذاشتند .

وی ادامه داد: آشفتگی بازار نتیجه سوء مدیریت تیم اقتصادی دولت به ویژه بانک مرکزی است همچنین نقدینگی ویرانگر و پولهای سرگردان مهم ترین عامل در بالا رفتن دلار و سکه است.

 

 

انتهای پیام/با

سخنان امام جمعه ایلام  در خطبه های نماز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.