مدیر شبکه بهداشت و درمان مه ولات گفت: ۴۰۰ سبد غذایی به ارزش ۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال بین مادران باردار به همت بنیاد علوی در شهرستان مه ولات توزیع شد.

۴۰۰ سبد غذایی بین مادران باردار در روستا‌های مه ولات توزیع شدبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ عبدالعلی حبیبی مدیر شبکه بهداشت و درمان مه ولات  با بیان اینکه ارزش هر سبد غذایی مبلغ ۳ میلیون ریال بود،گفت: این سبد‌ها شامل برنج، روغن، قند، ماکارونی، لوبیا، عدس، نخود، سویا، پنیر و مرغ بود که از ابتدای هفته توزیع آن با همکاری این شبکه آغاز و ظهر امروز به پایان رسید.

وی افزود: مادران باردار واجد شرایط در خانه‌های بهداشت روستایی شناسایی و به واحد بهبود تغذیه شبکه بهداشت و درمان شهرستان معرفی می‌شوند.
 
مدیر شبکه بهداشت و درمان مه ولات با اشاره به اینکه ۲ ماه قبل نیز ۴۰۰ سبد غذایی توسط بنیاد علوی در شهرستان توزیع شده است، گفت: غذای مصرفی در دوران بارداری نیاز‌های تغذیه‌ای مادر و همچنین رشد جنین را تامین می‌کند، اما محرومیت‌های اقتصادی و درآمد پایین در بسیاری از موارد منجر به کاهش توان خرید مواد غذایی مناسب و با ارزش می‌شود.

بنیاد علوی از سال ۱۳۸۷ با همکاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اقدام به توزیع سبد غذایی بین مادران باردار در روستا‌های محروم کشور کرده است.
 
انتهای پیام//ا.س

توزیع سبد غذایی بین مادران باردار در روستا‌های مه ولات 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.