رییس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت : رعایت استانداردها اهمیت بسزایی در افزایش کیفیت زندگی شهروندان دارد و باید به این مهم توجه ویژه‌ای شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،فتح الله معین رییس شورای اسلامی شهر اصفهان امروز در پنجاه و یکمین جلسه علنی این شورا  با اشاره به روز استاندارد اظهار کرد : استانداردسازی مصالح ساختمانی در شهر اصفهان با توجه به وضعیت آلایندگی‌های جوی امری ضروری است.

وی با ضروری خواندن رعایت استانداردهای مصالح ساختمانی در حوزه فعالیت‌های شهرداری ، ادامه داد : ساخت و ساز در محدوده شهری باعث بروز مشکلاتی همچون گرد و خاک و ترافیک می شود که برای رسیدن به شرایط مطلوب باید با همکاری سازمان نظام مهندسی ، گام های موثرتری برداریم.

رییس شورای اسلامی شهر اصفهان همچنین به روز جهانی عصای سپید نیز اشاره کرد و افزود : رفع نیازهای این قشر از جامعه به ویژه در کلانشهرها امری ضروری است و همه دستگاه‌ها باید نسبت به این موضوع احساس وظیفه کنند.

معین تاکید کرد : موسسات پرتوان و خیر برای کمک به معلولان در شهر فعال هستند که شهرداری هم با مناسب سازی معابر و اتوبوس‌های شهری در این مورد اقدام کرده است.

وی با تشکر از تمامی کسانی که در مسابقات پارالمپیک برای ایران افتخارآفرینی کردند ، گفت : در مدیریت شهری به دنبال این هستیم که ورزش همگانی را توسعه دهیم و برای این امر تاکنون راه اندازی جاده سلامت در ناژوان و پیاده راه سازی محور چهارباغ اجرایی شده است و این روند ادامه دار خواهد بود.

رییس شورای اسلامی شهر اصفهان ادامه داد : در دوره های قبلی مدیریت شهری نیز شورا بر این مساله تاکید کرد که شهرداری وارد بحث ورزش قهرمانی نشود ، بلکه با کمک دانشگاه علوم پزشکی ایستگاه‌های ورزشی مناسب را ایجاد و پرتحرکی را تضمین کند.

انتهای پیام/م

مدیریت شهری اصفهان به دنبال توسعه ورزش همگانی است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار