رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان از اعطای گواهی به والدینی که در حداکثر جلسات آموزش خانواده انجمن اولیا و مربیان شرکت کنند، سخن گفت.

ابراهیم روحی رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،با اشاره به بند ۴ سند تحول بنیادین آموزش و پرورش که به عنوان اسناد بالادستی قرار داده شده است، گفت: بحث توانمند سازی و آگاه سازی والدین یکی از اهدافی است که به عهده مجمع آموزش و پرورش و مدرسان خانواده گذاشته شده است.

وی گفت: مدارس موظند جلساتی را براساس نیاز والدین در زمینه‌های مختلف در هر شهرستان، هر منطقه و گوشه‌ای از شهر برگزار و مدرسان ما به آن مکان‌ها اعزام می‌شوند.

روحی با بیان اینکه در طول سال هر مدرسه باید حداقل ۸ جلسه آموزش خانواده برای والدین برگزار کند، ادامه داد: در پایان برای والدینی که در حداکثر جلسات شرکت کنند، گواهی صادر می‌شود.

وی از والدین خواست در طول سال در جلسات آموزش خانواده که در مدارس برگزار می‌شود، شرکت کنند و از مدیران تقاضا کرد با برنامه ریزی‌های مناسب برای تعیین مدرسان توانمند و زمان و مکان مناسب جلسات والدین را برای تربیت بهتر فرزندان راهنمایی کنند.

رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان با بیان اینکه ۲۴ مهر لغایت ۳۰ مهر هفته پیوند اولیا و مربیان است، گفت: این هفته امسال به نام خانواده دانا، دانش آموز توانا نامگذاری شده است و در این هفته در تمامی مدارس انتخابات انجمن اولیا و مربیان انجام و جلسات آموزش خانواده که تا پایان امسال ادامه دارد، آغاز شده است.

وی با بیان اینکه امروز در آخرین روز از هفته پیوند اولیا و مربیان در دبستان (دوره اول و دوم) شایستگان ناحیه ۲ کرمان مراسم نمادین استانی با حضور والدین دانش آموزان این مدرسه و برخی از مسئولان آموزش و پرورش برگزار شد، بیان داشت: آموزش خانواده و برپایی ۵ غرفه شامل: بهداشت و سلامت، پلیس فتا، پلیس اجتماعی، صنایع دستی و آثار دستی دانش آموزان مدرسه و انتشارات انجمن اولیا و مربیان (کتاب‌هایی که از سوی اداره کل انجمن اولیا و مربیان وزارتخانه برای والدین طراحی شده در این نمایشگاه با تخفیف ویژه عرضه می‌شود) از جمله برنامه‌های این جلسه بود.
انتهای پیام/ی

۲۴ مهر لغایت ۳۰ مهر هفته پیوند اولیا و مربیان است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار