یک مقام مسئول گفت:با توجه به وضعیت مناسب تولید، پیش بینی می شود که قیمت مرغ در اربعین حسینی نوسانی نداشته باشد.

ثبات نرخ مرغ در آستانه اربعین حسینی/ نرخ هر کیلو مرغ در میادین میوه و تره بار 9 هزار تومانمحمد یوسفی رئیس انجمن پرورش دهندگان مرغ گوشتی در گفت و گو با خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آخرین وضعیت قیمت مرغ در آستانه اربعین حسینی اظهار کرد: امروز نرخ هر کیلو مرغ زنده درب مرغداری 6 هزار و 500، مرغ آماده به طبخ در میدان بهمن 8 هزار و 500، غرفه های میادین میوه و تره بار 9 هزار و خرده فروشی های سطح شهر 9 هزار و 500 تا 10 هزار و 200 تومان است.

وی افزود: با توجه به وضعیت مناسب تولید، پیش بینی می شود که قیمت مرغ در اربعین حسینی نوسانی نداشته باشد.

یوسفی در پاسخ به این سوال که آیا بازگشت زائران تاثیری در قیمت مرغ دارد، بیان کرد: با وجود افزایش عرضه نسبت به تقاضا،بازگشت زائران تاثیری بر قیمت مرغ نخواهد داشت.


بیشتر بخوانید: افزایش مجدد نرخ مرغ در بازار/ قیمت به ۱۰ هزار و ۲۰۰ تومان رسید


رئیس انجمن پرورش دهندگان مرغ گوشتی با اشاره به چالش پیش روی مرغداران گفت: افزایش هزینه های حمل و نقل و کندی ارسال نهاده های دامی از بنادر به استان ها از مشکلات اصلی مرغداران به شمار می رود که انتظار می رود دولت با بکارگیری تمهیدات خاص، این امر را تسهیل ببخشد چرا که کمبودی در مواد اولیه نهاده های دامی در بنادر نداریم.

وی در پایان قیمت واقعی هر کیلو مرغ زنده را 7 هزار و مرغ آماده به طبخ را 10 هزار و 500 تومان اعلام کرد و افزود: فروش مرغ با نرخ های کنونی بیانگر آن است که مرغداران در فروش مرغ سودی عایدشان نمی شود.

انتهای پیام/

کندی ارسال نهاده های دامی چالش پیش روی مرغداران

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار