معاون سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای:

جريان آرام تردد زائران اربعين حسينی ادامه دارد/آماده باش 30 اکیپ راهداری

مطاعی گفت:با وجود حجم بالای تردد زائران اربعين حسينی از پايانه مرزی مهران و بارش‌های پاييزی در استان ايلام، 30 اكيپ راهداری با آماده‌باش كامل راه را بر زائران هموار ساخته‌اند.

جريان آرام تردد زائران اربعين حسينی ادامه دارد/آماده باش 30 اکیپ راهداریبه گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، حيدر مطاعی معاون راهداری اين سازمان تصریح کرد:با وجود استقبال بالای زائران اربعين حسينی از پايانه مرزی مهران و حجم بالای تردد زائران از اين پايانه مرزی و همزمان شدن پياده‌روی عظيم اربعين حسينی امسال با بارش‌های نسبتا شديد پاييزی در استان ايلام، 30 اكيپ راهداری با آماده‌باش كامل و ارايه خدمات شبانه‌روزی در محورهای منتهی به مرز مهران، راه را بر زائران هموار ساخته‌اند.

وی افزود :با آماده‌باش كامل اين اكيپ‌های راهداری به صورت ثابت و سيار مشتمل بر 250 راهدار و با استفاده از 217 دستگاه ماشين‌آلات سنگين، نيمه‌سنگين و سبك راهداری طی روزهای گذشته نسبت به انجام عمليات راهداری و ريزش‌برداری در محورهای منتهی به مرز مهران اقدام شده است به طوری كه با وجود شرايط سخت جوی ، پاكسازی محورها در كمترين زمان ممكن انجام شده است و جريان پياده‌روی زائران حسينی به آرامی تداوم دارد.

وی خاطر نشان كرد : اكيپ های راهداری مستقر در محورهای مواصلاتی منتهی به مرز مهران در قالب سه شيفت كاری به صورت شبانه روزی نسبت به ريزش برداری و پاكسازی محورها اقدام كرده اند . اين در حالی است كه علاوه بر آماده باش راهداران اداره كل راهداری و حمل و نقل جاده  ای استان ايلام ، راهداران ادارات كل راهداری و حمل و نقل جاده ای استانهای همدان ، لرستان و كرمانشاه نيز به صورت معين ، به ارايه خدمات به زائران پرداختند .

مطاعی گفت : در استان خوزستان كليه عوامل راهداری در آماده‌باش كامل بوده و در قالب 15 اكيپ ثابت وسيار ، محورهاي شرياني مورد تردد زائران حسينی را به صورت سه شيقت كاری با حضور 210 نفر تحت پوشش قرار داده اند و با استفاده از 180 دستگه ماشين آلات سنگين ، نيمه سنگين و سبك راهداری به انجام پاكسازی محورهای منتهی به مرزهای شلمچه و چذابه اقدام كرده اند .

معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای همچنين اظهار داشت :در انجام عمليات پاكسازی محورهای ياد شده در استان خوزستان علاوه بر راهداران اداره كل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خوزستان ، ادارات كل راهداری و حمل و نقل جاده ای استانهای همدان ، لرستان و كرمانشاه نيز به صورت معين ، به ارايه خدمات به زائران پرداختند .

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار