پولادمردان فارسی نائب قهرمان المپیاد استعداد‌های برتر کشور شدند.

موفقیت وزنه برداران فارس در المپیاد استعدادیابی کشور

علی رهایی رییس هیات وزنه برداری فارس در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ گفت: در پایان نخستین دوره مسابقات وزنه برداری المپیاد استعدادیابی کشور، تیم فارس با کسب ۲ نشان طلا و یک نقره بر سکوی نائب قهرمانی ایستاد.

وی ادامه داد: در دسته ۸۹ کیلوگرم حسن عمادی موفق شد با مجموع ۲۶۴ کیلوگرم به مدال طلا دست یابد و وزنه بردارانی از مازندران و اردبیل، دوم و سوم شدند.

رییس هیات وزنه برداری استان فارس بیان کرد: کوروش زارع دیگر ورزشکار فارسی در دسته ۹۶ کیلوگرم با مجموع ۲۶۷ کیلوگرم پس از عرفان قربانی از تهران در جای دوم قرار گرفت و در دسته ۱۰۲ کیلوگرم، محمد استواری از فارس با مجموع ۲۶۰ کیلوگرم تمامی رقبا را پشت سر گذاشت و مقتدرانه قهرمان شد.

در پایان این رقابت‌ها لرستان با ۲ طلا، یک نقره و یک برنز، عنوان قهرمانی را به خود اختصاص داد و خوزستان با کسب یک مدال طلا، ۲ نقره و ۳ برنز سوم شد.

تیم‌های مازندران، آذربایجان شرقی، تهران، آذربایجان غربی و البرز نیز در جایگاه‌های چهارم تا هشتم جدول رده بندی قرار گرفتند.

نخستین دوره مسابقات المپیاد استعدادیابی وزنه برداری پسران کشور با حضور ۳۰۰ ورزشکار از ۲۶ استان به میزبانی خرم آباد برگزار شد.

انتهای پیام/چ

درخشش وزنه برداران فارس در المپیاد استعدادیابی کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار