دوره آموزشی منطقه‌ای بسیج مهندسین صنعتی کشور با حضور مسئولین سازمان بسیج صنعتی کشور در کرمان آغاز شد .

دوره آموزشی بسیج مهندسین صنعتی شرق و جنوب شرق کشور برگزار شدبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، سردار غلامعلی ابوحمزه فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: انقلاب اسلامی ایران چهل سال است هر ناممکنی را ممکن کرده است.

وی افزود:کار ،علم،تدببر،تلاش،محاسبه با خداو درایت شش محور اصلی مدیریت اقتصادی و جهادی هستندکه بایستی که راه پیشرقت در این شش اصل است.

وی بیان داشت: اگر نگاههامان اصلاح شود به مسائل مختلف و تفکرمان با فرهنگ بسیج عجین شود یقینا میتوانیم به هدف اصلی یعنی افزایش کارایی در جبهه اقتصادی صنعتی را داشته باشیم .

وی بیان داشت:هدف از تشکیل هر قشر بسیج این است که کارهایی که دیگران نمیتوانند انجام دهند را به اتمام برسانند.

سردار ابوحمزه گفت :قشربسیج مهندسین صنعتی باید نشدن را تبدیل به شدن نماید.

وی با اشاره به اینکه سپاه ثارلله استان کرمان مقابل خروج 7هزار میلیارد تومان سرمایه استان ایستادگی کرد و آن را پس گرفت افزود: دوتابعیتی بودن،حقوق های نجومی ،سوء استفاده های مالی ،بدهکاری 108 نفر به 110 هزار میلیارد تومان به سیتم بانکی از مشکلات فعلی فراروی ماست که سبب شده است در مدیریتهایمان تخصص نداشته باشیم و اکنون ضعف مدیریتی به عنوان مهمترین مشکل ما مطرح است .

وی تلاش همراه با بصیرت و تفکر بسیجی را اساس کار اقشار مختلف به ویژه بسیج مهندسین صنعتی برشمرد .

رئیس سارمان بسیج مهندسین صنعتی کشور گفت : هدف ز راه اندازی این کارگاه آموزشی ارتقاء کیفی خدمات و طرح های اقتصادی ارائه شده بسیج مهندسین کشور است که تا کنون د رسهمنطقه به اجرا در آمده است .

وی بیان داشت:اکنون صنعت به عنوان موتور محرکه کشور است و باید به آن و موانع فراروی این قشر بیشتر توجه شود.

شهبازی با توجه به اینکه بسیج مهندسین صنعتی کشور در راستای توسعه اقتصادی استانها و اعتلای اقتصادی مناطق محروم طرح حمایتی روشنایی را از پنل های خورشیدی وظرفیت خورشید به عنوان یک منبع خدادادی در دستور کار قرار داده است افزود: این طرح در تمامی استانهای کشور در مرحله اجرا قرار می گیرد و مناطق محروم در اولویت این طرح قرار دارند . وی اختصاص تسهیلات ویژه برای متقاضیان را 45 تا 50 میلیون تومان عنوان کرد وگفت :سازمان بسیج مهندسین کشور این طرح را به منظور توانمند سازی مناطق محروم در دستور کار قرار دارد .

کار گاه آموزشی بسیج مهندسین صنعتی کشور امروز با حضور 60 نفر از روسای سازمان بسیج مهندسین شرق و جنوب شرق کشور به میزبانی کرمان برگزار شد .

در این کارگار آموزشی روسای سازمان بسیج مهندسین کشور از استانهای سیستان و بلوچستان ،خراسان رضوی ،هرمزگان،یزد،فارس و کرمان حضور داشتند .

 

انتهای پیام/س

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار