رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه گفت: این قوه با قدرت و صلابت در مقابل مفاسد می‌ایستد.

قوه قضاییه درخط مقدم جنگ رسانه‌ایبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حجت الاسلام سید اسماعیل خطیب رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه در آیین تکریم و معارفه مدیر حفاظت و اطلاعات دادگستری چهارمحال و بختیاری در شهرکرد با بیان اینکه دشمن با تمام توان به دنبال این است که مانع رسیدن انقلاب اسلامی ایران به چهل سالگی شود اظهار داشت: قوه قضاییه برای مقابله با این توطئه، با قدرت و صلابت با مفاسد برخورد می‌کند.

وی با اشاره به سلامت قوه قضاییه افزود: دستگاه قضایی امروز به همین دلیل و به سبب برخورد قاطع و سریع با مفسدان و یاغیان اقتصادی و اخلاگران بازار ارز و سکه و همچنین گردن‌کشان سیاسی، در خط مقدم جنگ رسانه‌ای دشمن قرار گرفته است.

خطیب گفت: نظام و انقلاب اسلامی در آستانه چهل سالگی و علیرغم اعمال تحریم‌های ظالمانه و فتنه‌های گوناگون از سوی دشمن و استکبار جهانی، به یک قدرت تأثیرگذار در معادلات منطقه‌ای تبدیل شده است و نقش تعیین کننده‌ای در حل بحران‌هایی مانند سوریه و عراق دارد.

وی با اشاره به جنگ روانی گسترده توسط دشمنان خارجی و داخلی علیه جمهوری اسلامی ایران خاطر نشان کرد: امروز دشمن از گزینه‌های نظامی علیه ایران مأیوس شده و به دنبال اعمال تحریم‌های اقتصادی، فشار به مردم و ایجاد جنگ نرم علیه کشور با هدف براندازی است.

گفتنی است؛ در این آیین، عباس اسدی به عنوان مدیر جدید حفاظت و اطلاعات دادگستری چهارمحال و بختیاری معرفی و از خدمات کامران میرحاجی مدیر سابق قدردانی شد.

انتهای پیام/خ

معرفی مدیر حفاظت و اطلاعات دادگستری چهارمحال و بختیاری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار